rotası olmayan gemi

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve çato1910 tarafından 21 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. çato1910
    Offline

    çato1910 Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2010
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhabalar
    Yaş 25 Boy 1.63 kilo 79
    Üniversite bitince 2 senedir meslek gereği çok kilo aldım 2 sene önce 65 kiloydum. 2010da Ocak ayından Nisan ayına kadar diyetisyene gittim gerçektende 10 kg verdim. Fakat göbeğimde fazla değişim olmadı. Hatta içi su dolu balon gibi oldu.
    2 haftadır salona gidiyorum. İzlemem gereken yol kardiyomu yoksa aletli çalışmamı? Zaten boyum 1.63 çok kaslı olmak istemiyorum. Bana yeni başlayanlar için body programı verdiler. Ben kalınlaşmak değil incelmek istiyorum. Eve kondisyon bisikleti aldım. Ne yapmam gerek?
    Teşekkürler.
     

    Ekli Dosyalar:

  2. gakkos
    Offline

    gakkos Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2006
    Mesajlar:
    445
    Beğenileri:
    636
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    tekstil
    Yer:
    istanbul
    sana çok kısa ve net bir cevap vereyim zaten forumda istediğin her türlü bilgi var...

    Diyet + kardio + disiplin = sonuç

    anteremanlarını yağ yakmak amaçlı olan az kilo çok takrar yapa bilirsin.
     
    çato1910 bunu beğendi.
  3. çato1910
    Offline

    çato1910 Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2010
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    salona gittiğim günler dediğin gibi az ağırlık çok tekrar.
    Diğer günlerde evde 1 saat bisiklet uygunmudur sende?
    Teşekkürler.
     
  4. IGO
    Offline

    IGO Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2009
    Mesajlar:
    252
    Beğenileri:
    264
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Eve spor getirmektense eve sağlıklı bir beslenme getir. Bir dönem diyetisyene gittiğin için bazı kuralları bilirsin diye düşünüyorum: Yağlı yiyeceklerden uzak durmak, kızartma yerine haşlama tüketmek, abur cubur alışkanlığını tamamen bitirmek, gece atıştırmalarından kaçınmak gibi gibi. Antrenman yaptığın için günlük protein alımına da dikkat etmelisin. Yani kilo x 1.5 gram kadar protein almalısın. Besinlerin protein değerleri üzerlerinde yazar. Ona göre ayarlamanı yaparsın. Havalar şu an sıcak ama kış aylarına doğru yaklaştıkça günde iki bardak yeşil çay içmek senin ve diğer kilo problemi çeken arkadaşlarımız için faydalı olacaktır. Günlük su tüketim miktarınız 2 lt.den aşağı düşmesin.

    Sağlıklı günler...
     
    çato1910 bunu beğendi.
  5. U.ERBAŞ HAKLARI
    Offline

    U.ERBAŞ HAKLARI Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    diyet ve kardiyo sonuç için yeterlidir
     

Sayfayı Paylaş