Roaccutane ve Steroid.

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve .ColdBlood. tarafından 2 Mart 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. .ColdBlood.
    Offline

    .ColdBlood. Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2008
    Mesajlar:
    60
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    6 aylık roaccutane tedavimin sonuna yaklaştım.Tedavi bitimine takiben steroid kürüne gireceğim.Sivilceler tekrar ortaya çıkarmı,çıksada kür boyuncamı etkili olur?
    Bilgili arkadaşlar varsa yardımcı olmalarını rica ederim.
     
  2. katina77
    Offline

    katina77 Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2009
    Mesajlar:
    96
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Bursa
    Arkadasım bence kür yapma...
     
  3. pac89
    Offline

    pac89 Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2007
    Mesajlar:
    95
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    istanbul
    .ColdBlood. yerinde olsam steroid ile hiç uğraşmazdım.Büyük ihtimalle yağlanma dolayısıyla akneler yeniden ortaya çıkacaktır.
     
  4. pastnova
    Offline

    pastnova Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    345
    Beğenileri:
    150
    Ödül Puanları:
    53
    Sivilceler 6 ay boyunca zaten harap olmuş karaciğerinin vereceği tepkiler yanında hiç kalır.Karaciğer fonksiyon testlerini eminim yaptırmışsındır,eminim normal yada normale yakın çıkmışlardır fakat karaciğerin çok büyük bir kısımı zarar görmeden zaten testlerde büyük yükselmeler olmaz.Bunu bilelim ona göre kullanalım steroidi.

    Benim tavsiyem karaciğerini uzun bir süre dinlendirmeden steroid kullanma.

    Gelelim sivilce olayına ; roaccutane ı bıraktıktan 1 yıl içinde sivilceleri geriye dönen bir çok arkadaşımda oldu.Zaten roaccutane kullanmanı gerektirecek kadar genetik bir yatkınlığın varmış sivilceye ;steroid sivilcelerini epey azdıracaktır.
     
    cagkanyuksel ve deathlifter bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş