Resimli Yağ yakım günlüğüm(yeni)-Bigdaddy

Konusu 'Yağ Yakımı Günlüğü' forumundadır ve Bigdaddy tarafından 8 Nisan 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 10 üye.
  1. Bigdaddy
    Offline

    Bigdaddy Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    129
    Beğenileri:
    114
    Ödül Puanları:
    53
    Uzun süredir devamlı bozup durduğum diyeti ve antrenman programını, bugünden itibaren hiç bozmadan 3 ay devam ettirme kararı aldım. Diyetimi düşük karbo şeklinde uygulamayı düşünüyorum. Şeker ve alkolü de tamamen hayatımdan çıkartıyorum. Resimler ekte, kilo ve ölçüler: (08 nisan 2012)
    Kg: 86 kg
    Boy: 1.77
    Bel: 88 cm
    Yağ oranı: 17-18%
    Hedef:
    Kg: 76-78
    Bel: 78-80 cm
    yağ oranı: 10-12%

    Bugünkü diyet ve antrenmanım, 08 nisan 2012:
    Kahvaltı: (saat 11)
    -Bir kase yulaf-az yağlı yoğurt, 1 tl kaşığı bal
    -4 tam yumurta
    -bir bardak yeşil çay
    Ara öğün: (12.00)
    -1 avuç fındık(kavrulmamış)
    Antrenman:
    -20 dk kardiyo, 5 dk 7 km/s yürüyüş, 15 dk 10 km/s koşu
    Sırt antrenmanı:
    -2 set geniş tutuş barfiks(1x10,1x8)
    -2 set dar tutuş barfiks(1x10, 1x8)
    -3 set lat pulldown(1x12-55kg, 1x10-60kg, 1x8 65kg)
    -barbell row, 3 set(1x12, 10kg, 2x10 15 kg)
    -one arm dumbel rows(drop set, 4x10, 27kg'dan 20kg'ya)
    +20 dk kardiyo, 7 km/s yürüyüş
    Antrenmandan sonra 1 avuç ceviz.
    Ana öğün: (saat 5 gibi)
    -Tavada karides, sarımsak, biber,zeytinyağı(bu abartı oldu biraz, bi ispanyol yemek tarifini denemek istemiştim)+2 dilim ekmek
    -bi kase sebze çorbası(brokoli,fasulye,soğan,pırasa,yağsız kıyma biraz da)
    ara öğün: 1 muz
    ana öğün:
    -Somon fileto
    -1 kase sebze çorbası
    Sonra da yatmadan bi bardak yeşil çay daha içebilirim.


    Diyetimi çeşitlendirmeyi seviyorum, bugün deniz ürünleri günü oldu, yarın büyük ihtimal tavuk göğüs yerim(yağsız tavada pişiriyorum).

    Daha önceden aldığım l-karnitin ve cla hapları duruyor, kullansam mı bilmiyorum, aslında bitene kadar kullanabilirim. Animal cuts kullanmak da geçiyor aklımdan, bilmiyorum, fakat bende düşük tansiyon olduğu için korkuyorum da.

    Ekmek kullanmayı aslında hiç düşünmüyorum, ama dediğim gibi o yemek çok hoşuma gitti, ekmeksiz yiyemedim, suçluyum..Bi de çok fena kuruyemiş yeme alışkanlığım var, kurtulmaya çalışıyorum, yerfıstığı en kötüsü.

    Yorumlarınızı eksik etmezseniz sevinirim. Ayda bir foto yüklemeyi düşünüyorum. Ha 3 ayda hedefime varmazsam vazgeçmicem, onun yerine hedefime varana kadar devam ettiricem. Zaten artık bunu diyet olarak görmektense hayatımın her anında devam ettireceğim bir yaşam biçimi olmasını istiyorum.
     

    Ekli Dosyalar:

  2. Bigdaddy
    Offline

    Bigdaddy Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    129
    Beğenileri:
    114
    Ödül Puanları:
    53
    Sabah kalkınca 3-5 ceviz+2 l-carnitin hapı attım ağzıma, spor salonuna gittim. meğer paskalya tatili nedeniyle kapalıymış :\ dışarda yürüyüş yapınca, hava çok puslu ama. dedim salon kapalı doğru düzgün kahvaltı yapayım:
    -kıymalı yumurta(yağsız angus kıyması+sarımsak)
    -salatalık
    -bir kase yulaf+yoğurt

    1,5 saat sonra da bir elma artı bir portakalla ara öğün yaptım, tavuk göğsünü limonla marine ettim çözülmesini bekliyorum, bi dışarı çıkıp yürüyüşümü yapayım, bir de evde şınav mekik çekicem, ondan sonra öğle yemeği.
    -tavuk göğüs(180-200 gr)
    -sebze çorbası
    (ev arkadaşımın sevgilisi sarımsaklı ekmek yer misin diye teklif etti, geri çevirdim nazikçe :D)
    Akşam yemeği de öğle yemeğiyle aynı olur.
     
  3. FuzuLi
    Offline

    FuzuLi Üye

    Katılım:
    21 Mart 2010
    Mesajlar:
    147
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    38
    Nerede yaşadığını merak ettim.
    Bir de, karatay diyetini duydun mu? Biraz araştır istersen, forumda güzel konular var.

    Yağ yakmak için çok iyi olduğunu söylüyorlar. Ben de 2 haftadır deniyorum, istediğim net sonuçları alamadım. Ama senin gibi olanlarda çok daha iyi olduğunu duydum. Benim yağ oranım düşük o yüzden iyice sıkmak gerekiyor galiba.

    Diyette kısacası karbonhidratlardan glisemik indeksi yüksek olanlardan kaçmak (beyaz ekmek, makarna, pirinç pilavı vs), düşük olanlardan yemek (bulgur pilavı) tavsiye ediliyor.

    Ayrıca mümkün olduğunca ara öğünlerden kaçınmak, günde 3 öğün yemek tavsiye ediliyor. Bu 3 öğünde doyana kadar yemek, tereyağı-zeytinyağı-balık yağı(omega3) bol bol tüketilebilir. Karbonhidrat ihtiyacını sebzelerden, salatalardan karşılamak ve proteinli beslenmek esas alınıyor.
     
  4. Bigdaddy
    Offline

    Bigdaddy Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    129
    Beğenileri:
    114
    Ödül Puanları:
    53
    Yorumun için teşekkürler. Karatay diyetini, Atkins diyetinin çakması olarak görüyorum. Zaten karbonhidrat ihtiyacımı yulaf ve meyve-sebzelerden karşılıyorum, fakat ara-öğünleri çıkartırsam midem çok fena kazınıyor. Bu arada master eğitimi için İngiltere'de yaşıyorum şu an.
     
  5. FuzuLi
    Offline

    FuzuLi Üye

    Katılım:
    21 Mart 2010
    Mesajlar:
    147
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    38
    Benim de kazınıyor ama 3 haftadır yaptığım için alıştım artık.
    Ayrıca diyeti uygulayanların glisemik indeksi düşük karbonhidratlar kullanacağı için acıkmayacakları söyleniyor. Bir uygulayıcı olarak, hala, olsa da yesem diyorum o ayrı :)
     
  6. Bigdaddy
    Offline

    Bigdaddy Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    129
    Beğenileri:
    114
    Ödül Puanları:
    53
    ya tamam da meyveyi falan da ana öğünle mi yiyeceğiz? ben bir öğünde 2 çeşit yemekten fazlasını yediğimde, yediğim ağzıma geliyor. hele de spordan önce yemişsem, 3 saat de geçse sindiremiyorum, midem rahatsız ediyor.
     
  7. Bigdaddy
    Offline

    Bigdaddy Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    129
    Beğenileri:
    114
    Ödül Puanları:
    53
    9 Nisan:
    Kalkış: 3-4 ceviz, 2 l-karnitin hap(spora gidicektim)
    Salon kapalıymış, eve geri döndüm:\
    Kahvaltı:
    -Yağsız kıyma+4 yumurta
    -yulaf yoğurtla
    Ara öğün:
    -portakal, elma
    Öğlen:
    -tavuk göğüs
    -sebze çorbası
    Ara öğün:
    -2 Muz(aynı anda değil)
    -antep fıstığı
    Akşam yemeği:
    -tavuk göğüs 200 gr
    Ara öğün:
    Kahve

    Antrenman yapamadım, onun yerine dışarı çıkıp yürüdüm. Artı 1 set şınav çektim, 47 adet. Yarın göğüs yapıcam.
     
    Son düzenleme: 9 Nisan 2012
  8. shaq
    Offline

    shaq MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.426
    Beğenileri:
    1.575
    Ödül Puanları:
    123
    Fuzuli'nin dediği gibi Karatay'a bakmanı öneririm. Hatta bulabilirsen kitabını okursan acıkma olayına kalıcı çözümler bulabilirsin
     
  9. Bigdaddy
    Offline

    Bigdaddy Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    129
    Beğenileri:
    114
    Ödül Puanları:
    53
    Dediğim gibi İngiltere'deyim, kitabı bulma imkanım yok. Dün gece 3,5'a kadar çalıştığım için gece bir öğün daha yemek yedim, 3 adet yumurta, domatesli. Bugün yediklerim:
    Sabah kahvaltı:
    -Yulaf+yoğurt
    -kıymalı yumurta(4 adet)
    -Kahve
    Okuldan dönüşte 1 muz, 3-4 fındık+3,4 ceviz yedim.
    Öğle yemeği:
    -1 kase sebze çorbası
    -somon
     
  10. Bigdaddy
    Offline

    Bigdaddy Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    129
    Beğenileri:
    114
    Ödül Puanları:
    53
    araöğün:
    -muz, elma
    akşam yemeği:
    -tavuk
    -fasulye
    -cacık
     
  11. Ramirez
    Offline

    Ramirez Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    44
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    bel 80 cm emin misin ?
     
  12. Efrahim
    Offline

    Efrahim Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2012
    Mesajlar:
    423
    Beğenileri:
    220
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Avukat (Askerlik yapıyorum)
    Yer:
    Şırnak
    88 cm Arkadaşın Beli. Hedefi 80 cm.
    Başarılar Bu Arada BigDaddy
     
  13. raidon
    Offline

    raidon Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    O fotoğrafdaki belin 88 cm olması imkansız bence ölçümde bir yanlışlık var diye düşünüyorum. birde kahvaltıdaki 4 tam yumurta fazla değil mi ? 1 tam diğerlerinin sadece beyazını yesen daha iyi olur diye düşünüyorum.
     
  14. Ramirez
    Offline

    Ramirez Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    44
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    88 olamaz...
     
  15. Bigdaddy
    Offline

    Bigdaddy Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    129
    Beğenileri:
    114
    Ödül Puanları:
    53
    tekrar ölçtüm, 92'ymiş. yazın ölçtüğümü koymuştum, buz gibi mezuranın belimi sarması pek hoşuma gitmiyor, daha da kalınlaşmışım:( Neyse yılmak yok. bugün animal cuts'ım geldi, başlıyorum kullanmaya. Dün antrenmanımı yazmamışım, 55 dk kardiyo+göğüs,triceps, karın çalışması yaptım. Bugünkü durumum:
    Kahvaltı(hergünkü gibi)
    -4 yumurta(yarından 3'e düşürüyorum)
    -light yoğurt-yulaf
    -Kahve
    -salata
    Ara öğün:
    -yazmaktan utansam da dürüst oalyım çikolata yedim 50 gr, alışverişe aç karın gitmemek lazım, zencefilli çikolata görünce alasım geldi, söz bir daha yok.(eh en azından içinde glukoz-fruktoz olmayan 70% kakao oranlı çikolata yedim)
    Öğle yemeği:
    -sarımsaklı domatesli tavuk
    -salata
    -4 ceviz
    Akşam gibi spora gidicem, gitmeden animal cuts ilk paketimi açıyorum. akşam da somon var yine, yanına salata.
     
  16. Bigdaddy
    Offline

    Bigdaddy Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    129
    Beğenileri:
    114
    Ödül Puanları:
    53
    Arada yine bir muz götürdüm. sonra derse gittim, dersten çıkışta da spora. sporda tansiyonum düştü devam edemedim, buhar odasına girip biraz ter attım. toplam 20 dk kardiyo yapmış oldum, omuz da çalışmaya başlamıştım ama bitiremedim.

    Akşam yemeğim:
    -bir kase cacık
    -somon(o kadar taze görünüyoduki dayanamayıp bir parça çiğ yedim, umarım içimde parazitler yuva yapmaz)
    Birazdan da yeşil çay içicem. bugün moralim hem bozuk, motivasyonum hiç yok, yarına iyi bi dinlenmeyle geçer umarım.
     
  17. Ramirez
    Offline

    Ramirez Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    44
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    başarılar dilerim...
     
    Bigdaddy bunu beğendi.
  18. AkrepHan
    Offline

    AkrepHan Yeni Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2012
    Mesajlar:
    1.289
    Beğenileri:
    286
    Ödül Puanları:
    0
    makarna kilo yapmaz ekmek yapar ama makarna yapmaz makarna glisemik indeksi çok düşük bi yiyecektir arkadaş yanlış araştırmış 41 dir makaranın glisemik endeksi buda kan şekerini yavamş yavaş yükseltir yani makarna kilo aldırmaz ekmeğe gelince kilo aldırır ama aşırıya kaçılmadığı sürece ekmekte kilo vermeni durduracağını sanmıyorum bu arada kas çalışma bence sadece kardiyo yap çok fazla yağın varsa fazlalıkları erit biraz yağ kalsın vücutta onuda kas yaparken enerjiye dönüştüreceksin ama bence ikisi bir arada iyi sonuç vermez kas yapmak için baya yemen lazım ee buda kilo aldırır
     
    Bigdaddy bunu beğendi.
  19. Bigdaddy
    Offline

    Bigdaddy Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    129
    Beğenileri:
    114
    Ödül Puanları:
    53
    doğru diyosun ağırlık çalışmamam lazım fazla, artık hafif ağırlık+bol tekrarla definasyon şeklinde çalışıcam. bugünüm şöyle başladı:
    sabah, kalkış:
    -animal cuts
    Antrenman:
    -20 dk ergometre kardiyosu
    -bacak çalıştım az+alt karın
    -20 dk daha kardiyo
    spordan dönünce bi avuç ceviz yedim, aç karna gitmiştim.
    kahvaltı:
    -her zamankinden yumurta, yulaf
    ara öğün:
    -1 elma
    -2. paket animal cuts
    saat 4 olmuş öğle yemeği yesem artık, karides çıkardım, yağsız pişiricem, acı biberle.(ekmeksiz)
    makarna almıştım bi kere yapıp kaldırmıştım, arada çok canım çekerse yiyebilirim. brokoli pişiricem bir de bugün.
     
  20. AkrepHan
    Offline

    AkrepHan Yeni Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2012
    Mesajlar:
    1.289
    Beğenileri:
    286
    Ödül Puanları:
    0
    tek tavsiyem diyet yapıcam diye kendini harab etme ekmek istiyorsan ye tam tahıllı ye yada çok az miktarda ye makarna dediğim gibi kilo aldırmaz pilav iyi kilo yapar onu az tüket
     

Sayfayı Paylaş