Resimli sizce ne yapmaliyim

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve Burak001 tarafından 18 Temmuz 2015 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 7 üye.
  1. Burak001
    Offline

    Burak001 Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
  2. Pink Zeppelin
    Offline

    Pink Zeppelin Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.692
    Beğenileri:
    1.884
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    eskişehir
    şanssız bir vücut genetiğine sahipsin. benim tavsiyem önce 75 kiloya çıkman olur. mümkün olduğunca az yağlanarak kas kazanmayı dene , sonra yağ yakman daha kolay olacak. eğer şimdi yağ yakmayı denersen zaten yeterince kas kütlen olmadığı için iyice ufalıp küçücük kalırsın.
     
  3. Burak001
    Offline

    Burak001 Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Abi suan bile gobekliyim diye yaniyorum.71 den 67 ye zor dustum.71 ken cok kotuydum simdi daha az kotuyum.birde benim ne yesem gobege gidiyo.aslinda 1-2 aydir 2 gunde bir kollarim icin dambil calisiyorum ama kollarim da gozle gorulur hic bisey yok.aldigim gobege gidiyo.duzgun de besleniyorum aslinda.en iyisi bi diyetisyene mi gitmek acaba
     
  4. Pink Zeppelin
    Offline

    Pink Zeppelin Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.692
    Beğenileri:
    1.884
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    eskişehir
    eğer dediğin gibiyse hastaneye gidip hormon ölçümlerini yaptır derim , belki östrojenin yüksektir bu durumda kas koyamazsın ve sürekli yağlanırsın belki de sebebi budur. eğer durumundan çok şikayetçiysen 2 ay iyi bir diyet yapıp ondan sonra büyümeye başlayabilirsin.
     
  5. emrgkkya
    Offline

    emrgkkya Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    3
    İlk o gobekden kurtul ondan sonra kas calis bence :D

    TURKCELL T50 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  6. Burak001
    Offline

    Burak001 Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Pink Zeppelin saolasin abi ben en iyisi okul acilana kadar diyet yapayim yine gobek gitmezse en iyisi bi hastaneye gideyim.emrgkkya bencede ilk gobekten kurtulmak lazim saolasin :D ins okul acilana kadar kurtulurum bi kurtulsam cok cok rahatliycam ve dikkat etcem :D
     
  7. Pink Zeppelin
    Offline

    Pink Zeppelin Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.692
    Beğenileri:
    1.884
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    eskişehir
    umarım istediğin gibi olur kolay gelsin.
     
  8. sokarca
    Offline

    sokarca Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2015
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    bence hemen bi salona yazıl ve ağırlık çalışmaya başla yanına iki gün kardiyo ekle beslenmeni de düzene soktun mu güzel bi sonuç almaya başlarsın
     
  9. Burak001
    Offline

    Burak001 Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Yorumun icin saol ama malesef salona gidecek durumumuz yok.evde 5 er kg lik dambillar var birde hergun ip atliyorum,beslenmeme de cok dikkat ediyorum ins sonuc gosterir
     
  10. hüseyin eren ata
    Offline

    hüseyin eren ata Üye

    Katılım:
    20 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    kardeşim boyun kısa önce esneticek sporlar yap mesela bol bol yüz basket oyna düz kardiyo bir işe yaramaz zeplininde dediği gibi ufak tefek bişey kalırsın o dakikadan sonra vucut geliştirsende işe yaramaz
    --- Mesaj birleştirildi, 20 Temmuz 2015 ---
    nerede oturuyosun kardeşim
     
  11. 2pacist
    Offline

    2pacist Üye

    Katılım:
    14 Ekim 2014
    Mesajlar:
    741
    Beğenileri:
    441
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Dağcı
    Yer:
    Canada, Toronto
    Salon şart değil, calisthenics'te yapabilirsin veya betondan agırlıkta olur . İntermittent Fasting diyeti yapabilirsin diyet olarak gayet etkilidir.







    Tanrı Türk'ü korusun.
     
  12. Burak001
    Offline

    Burak001 Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Biliyorum bu is salonsuz olmaz zaten beninde amacim oyle kas yapmak degil.karnim duz olsun yag oranim azalsin yeter.hemde kosuda hemen tikaniyodum simdi 1 aydir ip atliyorum bi kosuyum dedim nefesim acilmis eskisi gibi hemen tikanmiyorum.sigara felanda hic kullanmadim.zaten birde diyabet hastasiyim :( bence gobekten igne kullanmamda yaglanmayi arttiriyor.artik kollara yoneldim.gobekten yapmiyorum.İntermittent Fasting diyetini arastiriyim :)
     
  13. 2pacist
    Offline

    2pacist Üye

    Katılım:
    14 Ekim 2014
    Mesajlar:
    741
    Beğenileri:
    441
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Dağcı
    Yer:
    Canada, Toronto
    Salon şart degil. Git corey hall'a Brendan meyers'e bak. Bende salona gitmiyorum. Bizim Calisthenics&Streetworkout basliginda takilabilirsin.







    Tanrı Türk'ü korusun.
     
  14. Burak001
    Offline

    Burak001 Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Saolasin bakacagim :)
     
  15. -hitman-
    Offline

    -hitman- Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    389
    Beğenileri:
    286
    Ödül Puanları:
    73
    Yer:
    İzmir
    Eğer ağırlık çalışmaz sadece kardiyo yaparsan fit ama sarkık bir vücudun olur, lakin ikisini de yaparsan fit ve kaslı bir görüntü yakalarsın. Dengeyi iyi ayarla, iyi beslen. Gerisi zaten gelecektir. Ayrıca imkanın varsa salona git. Zamanın bolsa kardiyo için ayrı gün ayırmana gerek yok. Sabah kardiyo yaparsın akşamda ağırlık çalışırsın.
     
  16. Burak001
    Offline

    Burak001 Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Zamanim bol.agirlik derken dambil demi?
     
  17. 2pacist
    Offline

    2pacist Üye

    Katılım:
    14 Ekim 2014
    Mesajlar:
    741
    Beğenileri:
    441
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Dağcı
    Yer:
    Canada, Toronto
    Herhangi bir direnç unsuru. Şınav veya benchpress. İlk başlayanda şınav daha bile etkilidir. 30 kilo press yapmak yerine. Betondan halterde yapabilirsin.







    Tanrı Türk'ü korusun.
     
  18. myldz
    Offline

    myldz Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    58
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Cinsiyet:
    Bay
    Diyete girersen kiloları yavaş vermeye çalış, kilon zaten düşük kas kaybetme daha da kardeşim.
     
  19. L1ZARD
    Offline

    L1ZARD Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2015
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Diyabet hastasıysan buradaki insanların tavsiyelerine kulak asman yanlış. Diyabet ölümcül bir hastalık her ne kadar diyetisyeni tasvip etmesemde böyle konuların onlarla görüşülmesi taraftarıyım.
     
  20. shaq
    Offline

    shaq MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.426
    Beğenileri:
    1.575
    Ödül Puanları:
    123
    Değerli üyemiz;
    Konu başlığınız kilitlenmiştir.

    Kilitlenme sebebi ;

    * Günlükler bölümüne açtığınız başlık günlük niteliğinde değil soru niteliğindedir.10.07.2011 tarihinde yapılan duyuru gereği günlükler bölümüne açılan soru başlıkları artık doğru bölüme taşınmamakta ve içeriğine bakılmaksızın kilitlenmektedir. (ayrıca bkz : Forum Kuralları Madde-26)

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız!
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş