Resim ve Tenis için vg tavsiyeleriniz.

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve portnoi tarafından 24 Eylül 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. portnoi
    Offline

    portnoi Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Denetçi
    Yer:
    İzmir
    Öncelikle selamlar. Forumu bir süredir okumama rağmen yeni üye oldum ekşisözlükten de referans alarak, iyi niyetinize sığınarak yardım istiyorum, konuyu açtığım yerden de emin değilim çünkü hangi kriterlere göre nerede açılacağını tam olarak anlayamadım ama resim de ekleyeceğim için belki burası uygundur diyorum. Tabi hatam varsa moderatörlerden doğru yere taşınmasını rica ederim.

    Öncelikle bilgileri vereyim ve amacımı açıklayayım.

    26 yaşındayım, 1.86 m boyunda ve 65 kg'dayım, boy-kilo oranına göre zayıf sayılıyorum zira 66 kgdan itibaren normal kiloda olacağımı biliyorum. Bir sene öncesine kadar 61 kiloyu geçememiştim, çok iştahlı değilimdir, doyduğum kadarı ile yetinirim. Bir yandan da çok koşuşturduğum için günlük yaşantımda sabit kiloda ince yapımla geçinip gittim.

    Yaşadığım bazı sorunlar sebebiyle, 1 sene önce antidepresan kullanmaya başladım ve ilacın yan etkisi olarak iştahım korkunç açıldı, ilkbahar ortasına kadar 68-69 kiloya çıkmıştım, ilaca ihtiyaç duymamamla beraber iştah da gitgide kesildi, yaz aylarında da kilo verdim, 62-63e kadar düşmüştüm. Son günlerde iştahım açık yine ve 65e kadar çıktım.

    Şimdi, zurnanın zırt dediği yerde, zayıf ve sağlıksız görünmeme çok fazla aldırış etmeyen bir insanım, etrafımda vücut geliştirme ile çok ilgilenen ya da çok fit vücuda sahip insan yok, genelde normal gözüküp, ekstradan göbeğe veya kocaman kıça sahip olan arkadaşlarım var, onları da gördükçe, "öyle olmaktansa böyle kalayım daha iyi" diye düşünürüm. Lakin, son bir-iki senedir haftada 3-4 kez tenis oynuyorum ve tenis teknikle beraber aynı zamanda bir güç sporu biliyorsunuzdur. Yani çoğu zaman topu en iyi yere yollamak yeterli olmuyor, en iyi yere sert ve hızlı bir şekilde yollamak gerekiyor.

    Vücut geliştirmeyle ilgilenen bazı insanlarla konuştum ve bana patlayıcı güç antrenmanlarına ihtiyaç duyacağımı söylediler. Evimde 50-60 kg 3-5 kglik ağırlıklar, iki dumbell ve bir uzun barım var. Bir de çalışma sehpası ama incline ve decline şeklinde kullanılabilecek bir sehpa, düz çalışmaya uygun değil.

    Aşağıya resmimi eklemiş olmamın sebebi de şu: Tenisçilerde özellikle baskın koldaki kasların diğer koldaki kaslara göre daha çok gelişmesi problemi vardır, aklıma ilk olarak Rafael Nadal geliyor bu konuda. Tenis için yapacağım antrenmanların yanı sıra bir vücut geliştirme sporcusu değil de bir tenisçinin vücuduna sahip olmam için gerekli program tavsiyelerine de açığım.

    Çok yardımı olacaktır tavsiyelerinizin tekrar belirteyim, şimdiden çok teşekkürler.

    Hamiş: En çok gerekli olan bölgeler, bilekler, kollar, omuz ve bacaklar. Buraları geliştirirken de esneklikten ödün verilmemesi gerekiyormuş.

    Ayrıca bunları yaparken de forumdan alacağım bir beslenme programıyla beraber sağlıklı birşekilde birkaç kilo almak ve kötü görünümden tutarlı birşekilde kurtulmak.
     

    Ekli Dosyalar:

  2. Jevric
    Offline

    Jevric Yeni Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    265
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    0
    protein almalısın bol bol. Baya zayıfsın. Baskın olan kolun daha çok gelişiyorsa vg yaparken ters bölgene ağırlık ver. Beslenmeyi aşarsan bu iş olucak. Evde gerekli aletlerin var, sitede de gerekli programlar var. Ben senin için bir mani göremiyorum.
     
  3. diez
    Online

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.498
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    başlık yeni başlayanlar bölümüne taşınmıştır..
     
    saydam bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş