Ramazandaki Programım hakkında öneriler?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve gigandet tarafından 21 Temmuz 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. gigandet
    Offline

    gigandet Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2010
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    Kocaeli
    Arkadaşlar öncelikle merhaba , şuan bu sporda 50 günümü bitirdim ve disiplinli bir şekilde çalışıyorum.



    Bu spora ilk başladığımda 89 kg idim.Şuan mevcut kilom 80 başarılı sonuçlar alıyorum gibime geliyor ve büyük bir hırsla çalışıyorum.


    İlk 45 gün boyunca 1 saat kardiyo ve 45 dk makinalarda az ağırlık çok tekrar çalıştım kısaca yorucu bir idmanım vardı başarılı sonuçlar da verdi ama son 2 haftadır kg veremediğimden hocamla programı değiştirme ihtiyacı hissettik.


    Ve şuandan itibaren artık temel body haraketlerine giriş yaptım.


    Şuanki antreman programımı özetlersem ilk gün göğüs , kol 2.günde kardiyo çalışıyorum 3.gün arka kol bacak ,4.gün kardiyo 5.gün omuz kanat , 6.gün yine kardiyo , şeklinde 6 günlük bir programım var.


    Amacım yavaş yavaş kilo vererek , az az kas kütlesi inşa etmek çok hacimli vücut istemiyorum zaten tek istediğim fit bir vücut.


    Ramazanda bu programı nasıl uygulayabilirim , herkesi önerilerine açığım lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin.

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 21.07.12 00:05 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 20.07.12 23:23 ----------

    Arkadaşlar herkesin yorumlarına açığım.
     

Sayfayı Paylaş