Ramazanda Yağ Yakmak

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve 0zqun tarafından 22 Temmuz 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. 0zqun
    Offline

    0zqun Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    İyi günler arkadaşlar. Direk konuya giricem ama artık kusura bakmayın;

    Boyum 176cm, kilom 74. 2 Yıl önceye kadar 60 kilo falandım ama yurtta kalınca pizzaydı vs aldım. Neyse benim istediğim eğer mümkünse yağ yakarak kilo vermek. Spor salonu evin hemen aşağısında olduğu için 24 saat açık. Yani sahurdan önce gidip rahatça koşu bandını veya bisikleti kullanabiliyorum. İftar/Sahur'da yediğim yemekler genel olarak;

    Çorba
    Pirinç Pilavı + (Barbunya yada azıcık patates kızartması ile tavuk/köfte)

    Sahur ise değişiyor genel olarak hamur işi oluyor. :( ( Her ne kadar sahurda çok yemesemde)


    Şimdi bu durumda nasıl bir program ile spor yapmalıyım? Amacım kas kütlesi kazanmak değil şu an, sadece yağ yakımı. Özellikle göğüs bölgesinde yağ var, 2 yıl önce zayıf ikende vardı.


    Şimdiden teşekkürler.

    Düzenleme: Yani amacım aslında böyle Bruce Lee tarzı bir vücuda sahip olmak o yüzden ilk amacım ağırlıklı yağ yakımı.
     
    Son düzenleme: 22 Temmuz 2013
  2. neverbackdown.
    Offline

    neverbackdown. Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.359
    Beğenileri:
    907
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Ramazanda yağ yakımı çok zor hatta imkansız gibi bişey.. Bende 1 ay yağ yaktım ramazandada devam edicektim ama olmuyor ne yazıkki :(
     
  3. 0zqun
    Offline

    0zqun Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Teşekkür ederim yorum için. Yani mesela dediğim gibi 30 dakka koşsam, 15 dakka bisiklet binsem verdiğim kilo kas mı olur?(Sahurdan önce, tok karnına yani)
     

Sayfayı Paylaş