Ramazanda kilo alma

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Farajee tarafından 22 Haziran 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Farajee
    Offline

    Farajee Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2015
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhabalar bir sorum olacak simdi malum ramazan ayindayiz ve oruc tutuyoruz zayif birisiyim gunluk kalori ihtiyacim 1900 civari gunluk 3200 ve uzeri kalori almaya ozen gosteriyorum benim sorum su hergun duzenli ayni seyleri yeme luksum yok iftarda sofraya sahurda sofraya ne gelirse abaniyorum yemege yediklerimin kalorisini hesaplayarak tabiki eksik olursa iftar sahur arasindaki vakitte ara ogunlerle o eksigi tamamlayip 3200 kalorinin ustune cikiyorum bu benim kilo almami saglarmi yemekleri kendim secemiyorum bildiginiz gibi ama fatsecrettan baktigima gore genel olarak karbonhidrat agirlikli yemek cikiyormus bizim evde kendime bi program hazirladim compound hareketler uzerine dayali ramazandan sonrada spora baslayacagim ramazandan sonra beslenmemide hafiften duzene sokmaya calisicam sizce ramazan ayindaki bu cabam bosa gidermi kilo alirmiyim? Veyahut sizin onerleriniz nelerdir?
     
  2. suheyl1453
    Offline

    suheyl1453 Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2015
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Kilo almak için compound egzersizler doğru seçim olmuş öncelikle fakat ben sana aldığın kaloriyi azaltmanı tavsiye ederim çünkü bir anda aldığın kilo iki olumsuz sonuç doğurabilir :
    1. Si Anladığım kadarıyla Şekil için yapıyosun bunu ve eğer bu kadar açarsan arayı fazladan yağlanabilirsin bu istemediğin birşey ya da estetik durmaz yani tabi sen bilirsin tek amacın kilo almaksa karışamam
    2. Si bunu herkes Söyler heralde ; bir anda vücuda yüklenmen bir hastalık çıkarabilir vücudunda bu da sağlık açısında kötü.
    Şimdi ben ne öneririm sana:
    Öncelikle enerji ihtiyacını bu kadar aşma senin bu Yaptığın dirty bulka benziyor hatta öyle bunu bu şekilde yapma çünkü kas yapmak uzun Süren bir iştir bir anda patlamayı doğal olarak yapmak bildiğim kadarıyla çok zor. Clean bulk yapmaya çalış bence. Şimdi o ne demek : tamam sen büyümene devam et fakat bu kalori ihtiyacını 300- 500 kalori Arasında geç . he evet uzun Sürer mi daha uzun Sürer fakat daha kaliteli Ağırlık kazanırsın gereksiz yağlanmayı önlersin.
    Şimdi gelelim antrenmana:
    Compound egzersizleri seçerek çok doğru bir iş yapmışsın öncelikle bu konuda tek birşey eklemek istiyorum set araların 1.30 dk ile 2 dk Arasında olsun neden? Çünkü böylelikle kalp atışın çok hızlanmayacak olay senin için kas sadece kas geliştirmek olacak yani kardioya kaymış olmayacaksın sonuç olarak extra kalori kaybı ve yorulma olmayacak ve ağırlık kazanmaya devam edeceksin.
    İnşallah yardımcı olabilmişimdir. Yanlış eksiğim varsa düzeltin.
    Iyi sporlar...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. Farajee
    Offline

    Farajee Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2015
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Tavsiyen icin cok tesekkur ederim 18 yasinda 182 boyunda 59 kiloyum bahsetmeyi unutmusum yukarida dedigin gibi kalori miktarini biraz azalttim birde aldigim kalori 168.2 yag 417.82 karbonhidrat 130,73 proteinmis yagin proteinden fazla olmasi fazla etkilermi birde bana evde aletsiz compound programi yapabilirmisin acemi oldugum icin kendi programima pek guvenmiyorum
     
  4. oga
    Offline

    oga Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2015
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    aynı dertten müzdaribiz arkadaşım bende seninkine yakın birşeyler yapıyorum konuyu takip edicem sana verilen tavsiyeleri falan
     

Sayfayı Paylaş