Ramazanda Kilo alımı,Supplement kullanımı

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve gecelerinyargici tarafından 2 Haziran 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. gecelerinyargici
    Offline

    gecelerinyargici Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2016
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    İyi forumlar herkese, tecrübeli hocalarımızdan yardım bekliyorum malum ramazan geliyo forumda benim gibi tecrübesiz arkadaşlarımız için yardımcı olursanız sevinirim:) ..Dynamatize massgainer kullanıyorum.(olmam gerekenden 7kilo gerideyim) Ramazan için whey protein tavsiye eder misiniz? Ramazanda spor yapmanın asıl amacını yağ oranını düşürmek , mevcut kas kütlesini korumak olduğunu göz önüne alırsak(kas kütlem zaten az yağ oranımda oldukça düşük) şöyle bir plan çizebilir miyiz?

    plan : iftarı karbonhidratlı yiyeceklerle hafif tutarak günlük kaybedilen suyu geri alınımı sağlamak,
    iftardan 1.5 saat sonra spora başlamak, sporda bölgesel yerine genel çalışmayı düşünüyorum fazla agırlıkların altına girmemeyi düşünüyorum bayılmayalım :D
    spordan sonra karbonhidrat tozu veya whey protein (veya önereceğiniz supplement) kullanarak günlük alınması gereken kaloriyi arttırmak (yaklaşık 3500 gibi bir kalori gerekiyor benim için)

    saat ortalama gece 12 oldu (burada şu anda da hazırladığım muz,ceviz,bal,yumurta akı, light süt,lifalif) karışımını içmeyi düşünüyorum
    son olarakta sahurda yemeğimi yiyip, bol su içmek.

    bu şekilde uygularsam almam gereken kaloriyi alabilir miyim programda , eksiklerim, tavsiyeleriniz neler cevaplar için teşekkürler
     

Sayfayı Paylaş