Ramazan da nasıl bir yol izlenmeli.

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve wRei tarafından 18 Haziran 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. wRei
    Online

    wRei Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2015
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Evet arkadaşlar soru açık kilo kaybı yaşamadan oruç tutarak iftardan sonra antrenman yapsak bir sıkıntı olur mu salonda hocam antrenmanımı maksimum 35 dakikaya indirgedi bu şekilde bir sorun olmayacağını söyledi var mı eklemek söylemek istediğiniz şeyler. Nasıl 35 dakikaya indirgeyecek derseniz hareket sayısını düşürüp setleri arttıracak.
     
  2. Gökmen Keskin
    Offline

    Gökmen Keskin Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    161
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Zonguldak
    iftardan sonra yapıyosan antrenmanını o kadar değişikliğe gitmene gerek yok zaten yemek yiyip gidiceksin normal zamanki gibi antrenmanı çıkarabilirsin bi zararı olmaz ifardan önce gidersende hareket azaltmak yerine ağırlıkları biraz düşürerek çalışabilirsin..
     
  3. wRei
    Online

    wRei Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2015
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Bütün gün yemek yememis olacam bir öğün yemekle gidecek sadece ve iftarda bütün gün ligde küçüldüğü için fazla yiyemiyorum hemen doluyorum kilo kaybi yaşamamak için agir girmemem gerektiğini düşünüyorum
     
  4. hercules13
    Offline

    hercules13 Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2015
    Mesajlar:
    364
    Beğenileri:
    281
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Hocam eğer salon kapanış saatiyle ilgili sorununuz yoksa antrenmana iki öğünle gitmek en mantıklısı. Uzun süreli açlıktan dolayı iftarda insülin kontrolsüz hareket etmeye hazır, bunun için iftarı hafif bir öğünle geçiştirip; ondan sonra yenecek sağlam bir spor öncesi öğünle 12 gibi antrenman yapmak ideal diye düşünüyorum. Ramazan süresince ağır şiddet antrenman sakıncalı olabilir. Sonuçta yüksek tempolu antrenman kasta da yüksek hasar bırakıp yenilenmeyi geciktirecektir, over training olabilirsiniz. Kaslara çok yüklenmek yerine, yıkımın önüne geçmek ve hormonal dengeyi korumak olmalı ramazanda amaç. Bunun içinde 3-4 günlük orta tempo 45dakikalık antrenmanlar yeterli olacaktır. Hayırlı ramazanlar, Allah oruçlarınızı kabul etsin.
     
    aktassa ve wRei bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş