ramazan da 2000 kalori alsam kas kaybı..?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve mehmet güneş tarafından 19 Haziran 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. mehmet güneş
    Offline

    mehmet güneş Üye

    Katılım:
    20 Aralık 2014
    Mesajlar:
    266
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    arkadasşlar zaten metabolizmam hızlı ramazan da da malum 18 saat aç kalıyoruz. vucudum hemen tepkı vermeye başladı. baş ağrısı çok şiddetli oluyor ve erken acıkma oluyor. sahurda sağlam beslenmeme ragmen . şimdi ben ramazan da günluk 2000 kalori alsam ve antreman şiddtini düşürsem kas kaybı yaşar mıyım?
     
  2. nazirheyal
    Offline

    nazirheyal Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2015
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Günlük kalori ihtiyacınızın 500 kalori fazlasını alabilirsiniz . Tek bir öğün de tüketeceğinize iftardan sahura kadar öğün ler halinde yaparsanız sizin için daha iyi olur . Whey protein içebiliyorsunuz iyi olur sindirimi uzun sürede olduğu için protein oranınızı da daha iyi karşılamış olabilirsiniz . Antrenman larınızı iftardan önce yaparsanız antrenman çıkıp hemen iftarınızı yaparsanız vücud daha fazla elindeki lerden kullancağına yeni besinleri koyar :)
     
  3. Ascomycetes
    Offline

    Ascomycetes Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2014
    Mesajlar:
    294
    Beğenileri:
    65
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Whey proteinin mi sindirimi uzun, lütfen kişileri yanlış yönlendirmeyelim.
     
  4. SoldiersOfGod
    Offline

    SoldiersOfGod Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2014
    Mesajlar:
    589
    Beğenileri:
    319
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Sindirimi uzun olan casein, whey ise kısa sürede sindirilir.
     
  5. Flatcast
    Offline

    Flatcast Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2014
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    bence yaşamazsın ama börek tatlı felan uzak durman lazım yine protein oranın yüksek olsun temel hareketleri yap bana göre kas kaybı olmaz
     

Sayfayı Paylaş