Ramazan ayında Yağ Yakmak

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve ekremkayikci tarafından 19 Haziran 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. ekremkayikci
    Offline

    ekremkayikci Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2015
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    8
    Arkadaş ben ramazan da nasıl kilo verebilirim bana acil cvp
    NOT: ORUÇ TUTUYORUM ..

    GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  2. Helldorad0
    Offline

    Helldorad0 En iyi tartı aynadır Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    9 Şubat 2014
    Mesajlar:
    309
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    mağmur
    öncelikle antrenman yapıp yapmadığını yazmamışsın. ama genel olarak bilgilendirecek olursak, vücut ramazan esnasında fazlasıyla yağ yakacak zaten. senin tek yapman gereken, yeterli protein miktarı ve su alımını sağlaman. bu temel amaç olmalı. iftardan sahura kadar toplamda 2 ara 1 ana öğün düzenlemeni öneririm. ve maalesef iftar 2 ara öğünden ilki. ana öğünümüz iftardan yaklaşık 2 saat sonra. yahut antrenman yapıyorsan, antrenman sonrası. 2. ara öğün de sahur olacak. 3-6 litre arası su içmeyi sakın ihmal etme. bu dediklerim kas kaybı yaşamaman içindi.

    asıl meseleye gelecek olursak ramazan ayında yağlanmamak ve ramazan ayını definisyon olarak değerlendirmek için kaçınman gereken şeyler var. öncelikle, iftarda kesinlikle basit karbonhidrat ve şeker almamalısın. 16-18 saat diplerde gezen kan şekerini bi' anda patlatman insülini coşturacaktır. bu yüzden iftarda öncelikle protein ve az miktarda kompleks karbonhidrat alımı yapmalısın. şeker normalde de vücudun aradığı bir şey değildir. bu yüzden ramazanda full kesiyoruz. meyvelerden dahi uzak dur benim tavsiyem. yeşil elma yiyebilirsin ama. içecek olarak koka kola ve türevlerini kullanma. biliyorum zor olacak ama sahur öğününü uyumadan en az 1 saat önce yapmaya çalış.

    yine de asıl sıkıntı uzun süren açlık, susuzluk ve yaz saati yüzünden iftar sahur arasının az olmasından kaynaklı olarak uykusuzluk yüzünden vücudun cortizol hormonu salgılaması. bu da kas kaybının tetikleyicisi. bu yüzden protein alımı önemli. su alımı önemli.

    ek olarak antrenman yapıyorsan, cardioyu kesmeni öneririm. sadece ağırlık antrenmanlarına devam et.
     
    ayz bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş