Ramazan Ayında nasıl çalışılmalı ?

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve supergigi tarafından 2 Haziran 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. supergigi
    Offline

    supergigi Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2013
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Mrb arkadaşlar.
    Malumunuz ramazan ayı yaklaşmak üzere(9Temmuz2013)bunun içinde özel program hazırlamak gerekiyor çünkü oruç tutan biri için spor yapmak çok zor olsa gerek...Ben 6. ayımı doldurmak üzereyim biraz erken olsada ,Ramazan ayına özel spor programı hakkında yardımcı olursanız çok sevinirim...Zaten az kilo aldım onu ramazan ayında kaybetmek istemiyorum:(.
     
  2. NumLock
    Offline

    NumLock Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    226
    Beğenileri:
    42
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    samsun
    Bende düşündüm bunu.Sahurda protein ve karbonhidrat ağırlıklı beslenicem ve gainer kullanıcam.750-1000 kalori besin+1000 kalori gainer hayli yeter formunda kalıp zayıflamaman için.İftarda tıka basa yeme.Yemeğinin yarısını ye.30.40 dk sonra diğer yarısını ye.1 saat sonrada idmana git.Ben böyle yapıcam sende deneyebilirsin bence iyi olucak.
     
  3. Parliament
    Offline

    Parliament Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2013
    Mesajlar:
    104
    Beğenileri:
    31
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Valla bu sıcaklarda zor olucak ama ben iftar vaktinden once calismayi dusunuyorum.
     
  4. MaXimuS_
    Offline

    MaXimuS_ Yeni Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    63
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    0
    ramazanın faydaları yazmakla bitmez oruç tut sıhhat bulunuz. tutamıyonız bi body için orucu terk etmeyin bi ay tatil yapın sonra yine başlarsınız.
     
  5. 3mr3
    Offline

    3mr3 Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2009
    Mesajlar:
    310
    Beğenileri:
    180
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Endüstri Mühendisi
    fast intermittent prensipleriyle çalışan arkadaşlarımız zorluk çekmicek, zaten biz 16 18 saat her gün oruç tutmuş sayılıyoruz bir nevi. ben orucumu bozmama 2 saat kala falan spor yapmayı düşünüyorum; volume çalıştığım için çok zorlamicam biraz daha ağırlıkları düşünüp setleri esnetmeyi düşünüyorum, her hangi bir kas kaybı yaşicağımı düşünmüyorum.
     
  6. seytantuyu
    Offline

    seytantuyu Özel Üye

    Katılım:
    14 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.611
    Beğenileri:
    1.153
    Ödül Puanları:
    123
    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır
    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.

    Forumdaki "En Çok Sorulan Sorular ve Cevapları" isimli baslıgı okumak icin tıklayınız



    Arama Kelimeleri :

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/...beslenme-teknigi-ramazan-versiyonu-41016.html

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş