[RaJeV] Kafayı yiyeceğim! Böyle genetiğin ben..

Konusu 'Dertleşme' forumundadır ve RaJeV tarafından 27 Haziran 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 19 üye.
  1. RaJeV
    Offline

    RaJeV Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2011
    Mesajlar:
    1.756
    Beğenileri:
    685
    Ödül Puanları:
    123
    Merhaba arkadaşlar,

    Önce kendimden bahsedeyim.
    Öğrenim hayatım boyunca ve halen inek çocuk olarak tabir ettiğiniz kişilerdenim. Derslerim iyidir hayatım düzenlidir hep. Futbol hariçte pek bi spor hayatım olmadı. Okuldan eve evden okula öyle bi hayatım vardı. Taki lise sona kadar. Benim ergenlikte biraz geç başladı sanırım o zamanlar kendime gelebildim. Sonra bi kilo verdim kimse beni tanıyamadı ama o kiloları fazla fazla geri aldım. Üniversitenin de 2 yılı böyle gitti. Sonra ne olduysa oldu bu sporla tanıştım. Hayatım değişti. Neyse kısa hayat hikayesinden sonra asıl sorunum:


    Başlıkta yazdığım gibi kafayı yiyeceğim. Şu an artık o kadar kararsızım ki ne yapacağım konusunda. Olmuyor deyip her şeyi yiyesim var. Sonra yok yola devam et olacak ama olmuyor!!! 2 aydır karnımda adam akıllı bi gelişme alamadım istediğim olmuyor. Yağsız bi karın istiyorum elimden gelenin fazlasını yapıyorum. Neredeyse hayatım spor oldu. Her şeyi spora ve yemeğe göre plan yapıyorum. Her şeyim çok düzenlidir. Kardiyomu yapıyorum sporumu düzgün bir şekilde yapıyorum. AMA OLMUYOR! Diğer arkadaşlara bakıyorum 3-4 ayda istedikleri vücutları elde etmişler. Ben 6 aydır kimsenin göstermediği daha doğrusu çok az kişinin yapabileceği şeyleri yapıyorum olmuyorum. İnsanın genetiğ bu kadar mı dandik olabilir ya...

    Ha bi de jinekomasti ameliyatı bile oldum. O zaman doktor demişti sen bu göbekteki yağları yakamazsın onları da alabiliriz diye. (devlet hastanesi idi para ile alakası yoktur) Acaba doktor bir şeyi bilerek mi söyledi duh
    Ne yapayım ya tüm karboyu hayatımdan mı çıkartıyım...

    Bu ilk halim:

    [​IMG]


    Şimdiki:

    [​IMG]

    [​IMG]


    Üye fotoğları bölümüne bilerek paylaştım. Amacım dertleşmek çok bunaldım çünkü.
     
    mehmetanil, Hymenalos, Azi ve diğer 1 kişi bunu beğendiniz.
  2. PowerLife
    Offline

    PowerLife Üye

    Katılım:
    29 Mart 2012
    Mesajlar:
    82
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    28
    Yer:
    İstanbul
    Sonunda paylaştın resimleri neyse vücudun 10 numara olmuş karnındada dert edilecek birşey göremedim.Ama vücut senin hedefini bilmiyorum..
     
    gemre96, Azi, GencGrafiker ve diğer 1 kişi bunu beğendiniz.
  3. cikcik
    Offline

    cikcik Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2012
    Mesajlar:
    259
    Beğenileri:
    115
    Ödül Puanları:
    53
    valla sen o ilk fotodan o hale gelmişssin ya öncelikle tebrikler.Ben senin günlügünde 150 gr karbo 50 gr fln yağ aldıgnı gördüm.Ben tam tersini yapiyorum yağı fazla karboyu cok az tutuyroum 50 gr geçmiyor bide böyle ayarla beslenmeni hatta bana kalırsa 2 haftada bir hiç karbo almamaya çalıs 2 hafta sonunda 1 gün karbo yüklemesi yap
     
  4. shaq
    Offline

    shaq MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.426
    Beğenileri:
    1.575
    Ödül Puanları:
    123
  5. RaJeV
    Offline

    RaJeV Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2011
    Mesajlar:
    1.756
    Beğenileri:
    685
    Ödül Puanları:
    123
    bahsettiğin program çok eski. son zamanlardaki beslenmeme göz atarsan anlarsın.

    bence her yer sorun dolu duh
     
  6. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.497
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    felaket tellallığı vs yapmak istemem ama kafayı bu kadar çabuk yememek lazım..salonda çok şevkli bir eleman vardı..çok ta hırslıydı..sonra kayboldu..öğrendik ki kalbinde bir sorun çıkmış ve bir 10dk muayene sonucunda body hayatı bitmiş..şahsen ben de kronik bel ve bilek ağrılarının dayanılmaz acılarına rağmen body yapıyorum..
    deadlift, barbell curl ve squat yapmayalı yıllar oldu..aslında sağlıklı isen önce halinin kıymetini bilip şükretmek lazım..sonrası sadece biraz daha emek ve metod ister..antreman bölümünde karın kasları antreman türleri vardı hatırladığım kadarı ile..
     
    sporcu., onbir, Body06 ve diğer 7 kişi bunu beğendi.
  7. efekan
    Offline

    efekan Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    904
    Beğenileri:
    975
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    KARABÜK
    yani genetiğinde hiç bir dandiklik göremedim kusura bakma ama olamazda hepimiz birbirinden farklı ve özel yaratıklarız hiç birimiz diğerimize benzemez herkesin + ları ve - leri vardır . sen eğer önceki halinden bugün ki haline gelmişsen devam etmeli ve amacına ulşamalısın yani nasıl anlatıyım bir çok engelden geçmişsin rampalar çıkmış inmişsin hendeklerden geçmiş bataklıklara saplanmışsın ama gel gelelim bitişe sadece kısa bir düzlük kalmışken bittim tükendim diyorsun. sadece biraz iç hesaplaşma yap kendinle benim sürekli yaptığım şeydir sana ve diğer forum üyelerine tavsiye ederim
     
    RaJeV bunu beğendi.
  8. avengeren
    Offline

    avengeren Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    454
    Beğenileri:
    233
    Ödül Puanları:
    53
    ncelikle tebrikler. Karnın şekillenmiş ama senin de dediğin gibi üzerinde biraz yağ var. Benim fikrime göre biraz daha zamana ihtiyacın var, çünkü sen çok aşırı kilodan o kadar kilo vermişsin. Demek ki senin genetiğin sabır istiyo. Benim de seninle durumum aynı. Bende 20 kiloya yakın kilo verdim karnımın üzerinde hala yağ var. Yapıcak bişey yok kimisinin vücudu kolay yağ yakıyo ya da yağ yapmıyo, kilo almıyo. Bizim gibi insanların vücudu kilo almaya, yağ yapmaya müsait. O yüzden allah sabır versin.
     
    RaJeV bunu beğendi.
  9. xinplysz
    Offline

    xinplysz Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2012
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    0
    bence fazla bi eksik yok su anki hali ilk haline gore fazlasiyla iyi durumda mide hareketlerini bi yazabilirmisin ? ve ne kadar siklikta calisiyorsun yag oranin vs ?
     
  10. StormBlast
    Offline

    StormBlast Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    923
    Beğenileri:
    1.057
    Ödül Puanları:
    103
    Ben resimlerine baktiğimda abartilacak kadar bir yağlanma göremedim . Senin yağlanma olarak nitelendirdiğin şey belki de midenin büyüklüğüdür resimlere bakarak net bir şey söyleyemiyorum . Genetik olarak herkes şanslı olmayabilir ancak bu vg ye devam etmemen gerektiği anlamına da gelmez . Birçok pro sporcu var ; kimisinin göğüsleri asimetrik kimisinin karin kaslari kimisinin de omuzlari trapezleri . Lakin bu kadar olumsuzluğa rağmen bu adamlar katildiklari yarismalarda birinci olarak yeteri kadar çalışmayla genetiğin çok da bir öneminin olmadığını kanıtlamıslardır. Diyetine gelince ; kesinlikle atladığın görmezden geldiğin bir nokta olmalı her şeyi genetiğe bağlamak kadercilik olur bu da seni olumsuz etkilemiş . Eğer bu kadar kafaya takiyorsan ve maddi problemin yoksa kendine özel bir hoca tutarak bu sıkıntıları aşmaya calişmalısın. Son olarak ; 0 KARBONHİDRAT DEMEK ÖLMEK YAŞAMAMAK VEYA ASALAK OLARAK YAŞAMAK DEMEK. En sert definasyon diyetinde bile karbonhidrat oranı aşırı miktarda düşürülmemelidir sonuclari gercekten ürkütücü olabiliyor bu nedenle beslenme - atrenman- kardiyo programini baştan cok daha özenli ve araştırarak düzenlemende fayda var
     
  11. RaJeV
    Offline

    RaJeV Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2011
    Mesajlar:
    1.756
    Beğenileri:
    685
    Ödül Puanları:
    123
    Sanırım bi kendimi toparlamam lazım aklen
     
  12. Lady.V.Vivien
    Offline

    Lady.V.Vivien Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2012
    Mesajlar:
    231
    Beğenileri:
    329
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Istanbul
    fiziğin gayet iyi. üst kısım özellikle. ilk fotodaki halinle son fotoya bakıp motivasyonun uçması gerekiyor. bu arada genetiğin kasların gelişme süresinin uzamasına veya kısalmasına etki ettiğini bilmiyordum şaşırdım.
     
    RaJeV bunu beğendi.
  13. Kauss
    Offline

    Kauss Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.621
    Beğenileri:
    1.401
    Ödül Puanları:
    123
    İlk halinle son halin her şeyi anlatıyor. Çok az bir yolun kalmış. Ve en sinir bozucu yolda o. Çünkü o bölgede ki yağlar ne kadar az kalırsa o kadar zor gidiyor. Kafana takma fiziğin gayet güzel. Zamana bırak disiplinli çalışmanın elinden hiç bir şey kurtulamaz :)
     
    RaJeV, Azi ve themertyildiz bunu beğendi.
  14. HalHut
    Offline

    HalHut Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle azmin elinden hiçbirşey kurtulamamış tebrik ediyorum.Benim sormak istediğim bir nokta var.İlk fotodaki halin benim şu anki halime az çok benziyor.Göbekteki çatlakları naptın onları merak ettim.
     
    RaJeV ve Lady.V.Vivien bunu beğendi.
  15. pasak
    Offline

    pasak Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    120
    Beğenileri:
    50
    Ödül Puanları:
    0
    RajeV, neyin derdini yapıyorsun Allah aşkına? nereden nereye gelmiş neyi, başarmışsın, farkında mısın? dert ettiğin şey onun yanında ne ki? daha yaşın 21, Allah güzel ömür versin, bzamanla daha da güzel olur elbet ama şu anda olduğun halin bile fazlasıyla güzel ve imrenilecek şekilde. bırak kalsın o bölge nolacak, sağlığın yerinde, vucudun fit.
    takma kafana bu kadar. istediğinde istediğini yiyebilecek vucudun var kardeşim. telafi etmesini de nasıl telafi edileceğini de gayet iyi biliyorsun. o yüzden tekrar söylüyorum takma kafana bu kadar.
     
    RaJeV bunu beğendi.
  16. boksbody
    Offline

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.312
    Beğenileri:
    2.754
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    bence kafayı yiyecek bişey yok
    senin gibi olmak isteyen bi sürü insan var
    azmedesin daha iyisi olur
    ama kafayı yemene gerek yok
     
    RaJeV bunu beğendi.
  17. l3rutaL
    Offline

    l3rutaL Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2012
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Bana sorarsan gayet güzel vücudun var.Herşeyin fazlası zarar karın kaslarında ideal zorlamanın anlamı yok şekillenicem derken sağlığından olma.
     
    RaJeV bunu beğendi.
  18. StreloK
    Offline

    StreloK Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    97
    Beğenileri:
    114
    Ödül Puanları:
    43
    Yer:
    ankara
    o kadar olumlu şeyin arasındaki tek olumsuzluk gözüne çok batıyor ki oldukça normal :) bence azıcık daha çabayla istediğine ulaşacaksın.
     
    RaJeV bunu beğendi.
  19. onbir
    Offline

    onbir Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    810
    Beğenileri:
    516
    Ödül Puanları:
    0
    rajev gelişim güzel bundan sonrası zaten cok saglam diyet ve anabolik işi çok kafaana takma bence gayet iyisin başarılar...
     
    RaJeV bunu beğendi.
  20. kalkan333
    Offline

    kalkan333 Yeni Üye

    Katılım:
    24 Mart 2012
    Mesajlar:
    520
    Beğenileri:
    413
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Body
    Yer:
    Bodyforumtr
    haline şükre
     

Sayfayı Paylaş