protein ve karbonhidrat alimi yardim.

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve cems68 tarafından 1 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. cems68
    Offline

    cems68 Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaşlar ben 7 8 aydır vücut geliştirme ile uğraşıyorum gittigim salon tam olarak prof. Yer degil bakiyor hmm tmm bi program yazıyor o programi 4 5 ay yap demez bu sana yaramadi yada degiselim artık demiyor kara duzen gidiyor ben bu forumdan okudugum ve bazi videolar izleyeyerek bir cok işimi gördüm. . Cok şükür yag yakici vs kullanmadan 6 ayda 10 kilo verdim 28 yasindayim 3 aydır whey protein kullanıyorum vucudum istedigimden daha iyi oluyoe fakat benim tek problemim mantikli beslenme elimde butun imkanlarim varken yapamıyorum mesela gunde 160 gram protein al diyorlar eyvallah. Bulundugum ortama gore anca gunde 50 60 gr. Alabiliyorum whey dahil buna. Spor oncesi ve sonrasi toplam 4 hap aminoasit iciyorum spordan hemen sonra whey içiyorum 1 saat sonra yemek yiyorum tavuk ton balık. Vs gece yatmadan yada saat 3 gibi uyanıp içiyorum sabah 3 yumurta beyazi yaninda beyaz süzme peynir birazda tavuk salam. Her sabah bole yiyorum oglen normal is yer tabildot yemek + yanında 160 gr ton baligi saat 3 te protein bar çikolata ve sonrasinda ac karna spora.. benim boy 181 kilo 87 iri yapili biriyim bama bir yemek programi yapabilecek usta varmı. . Birde karbonhidrat almama gerek varmi hic almıyorum ve anlamıyorum karbonhidrat neyden alacam (gerek varsa) şimdiden teşekkür. .
     
  2. byzantion
    Offline

    byzantion Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2012
    Mesajlar:
    269
    Beğenileri:
    72
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Günlük almanız gereken protein miktarını alıyorsanız gerisini dert etmeyin. Çikolataya falan ara verin bir süre, kızartma ürünleri vs yemeyin. Sağlıklı beslenin daha doğrusu. Birde aç karnına spora gitmeyin. Spordan en az 1 - 1.5 saat önce karbonhidrat ağırlıklı beslenin ki sporda sizin partneriniz olsun o karbonhidratlar.
     

Sayfayı Paylaş