Protein ve ölçüm(BC-418) hakkında bilgi

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Ceyos tarafından 19 Ocak 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. Ceyos
    Offline

    Ceyos Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2015
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikle merhaba,
    3-4 aydır spora gitmekteyim fakat ilk ay pek iyi beslenmedım alışma sürecinde olduğum icin özen gösteremedim 3 ölçüme girdim aşağıda resimde belirttiğim gibi son 2 ölçüm değerlerim bunlar. fakat ne kadar iyi ne kadar kötü anlamış değilim.

    Çalışma programım (haftada 3-4 gün);
    ilk 20dk koşu bandında ısınıyorum daha sonra
    ortalama 1 1,30 saat olarak ağırlık çalışıyorum (yogunluk durumuna göre)
    son olarak 50dk cycling cardio yapıyorum

    Yeni programım ise 3x15
    circuit squat
    pulldown
    smith machine flas bench chest press
    cable row
    dumbbell lateral raise
    standing barbell biceps curl
    prush down
    crunch

    sormak istediğim şey ise spordan önce veya sonra hangi protein kullanmalıyım veya kullanmamalıyım.
    Çalışma programım yetersizse nasıl yapmam gerekir yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler
    http://hizliresim.com/g4Po33][​IMG][/url]
     
  2. Created By Loss
    Offline

    Created By Loss Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.381
    Beğenileri:
    2.951
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    İnternational Fitness & BB Personal Master Trainer
    Antrenman olarak full body tarzinda bir yol izlemeniz daha faydali olacaktir forumda konu mevcut arastirmanizi tavsiye ederim, antrenman sonrasi bu kadar kardio anlamsiz, 15-20 dk hiit seklinde kardio yeterli, ancak agir antrenman yapiyorsaniz yani girdiginiz kilolar yuksek ise kardioyu tek bir gune alin, protein vs alimina bu denli sartlanmaniza gerek yok, test sonuclarina gore gunde 2200 kalori civari almaniz lazim ( ki bu olcumler genelde bana guvenilir gelmez) bunun %40ini protein %45ini kaliteli karbonhidrat %15ini yag olarak alin, su an icin gunluk 110gr protein yeterli olacaktir, onemli olan bu vb makrolarinizi gun icerisinde toplamda tutturmaniz gerisini su an icin cokta dert etmeyin basarilar.
     
    columbu bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş