Protein Tozunu Mucizevi Düşünenler

Konusu 'Dertleşme' forumundadır ve ZWEX tarafından 21 Haziran 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. ZWEX
    Offline

    ZWEX Üye

    Katılım:
    16 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    93
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaşlar sizinde gördüğünüz çoktur protein tozunu kullanınca anında şişeceğini düşünenler. Daha toz kullanmıyorum azcık hacimlendim bi akrabam bana toz kullan 1 ayda hacimlenirsin dedi :D Birde arkadaşım aldı toz biraz kullandıktan sonra bıraktı galiba bi kere içinde baktı tricepslerde 3 cm büyüme olmayınca :D
     
  2. arnoldtr0694
    Offline

    arnoldtr0694 Üye

    Katılım:
    28 Mart 2014
    Mesajlar:
    104
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    1ayda hacimleniceksek ozaman Arnold falan bosa kurek cekmis olsa gerek 19 yasindan beri :) yok oyle belesten kas kazaniyim kilo vereyim. Bu spor emek ister zorlanma gerektirir gerektiginde gozunden yasta akar bacak idmanindan sonra yurutmez. Ustune yirtilan kaslarinin cabuk iyilesmesi icin alirsin olcek miktari neyse. Odur proteinin olayi

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  3. torifonta
    Offline

    torifonta Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    689
    Beğenileri:
    310
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Her fazla dan protein alan şişseydi keşke :D, Benim eski salondaki hocada öyleydi protein kullanıyormusun?, peki amino?, ya kreatin? Adam satmaya çalışmıyordu ama daha başlayalı 2 ay olmuştu neredeyse günde 200 gr protein aldırmaya çalışıyordu bana:).
    75 kiloyum 150-160 gr aldığım zamanlar oldu günde, 100 gr aldığım zamanlar oldu hiçbir şey değişmedi, mantıklı düşündüm spor yapmasam günde 70 gr ihtiyacım olsa , antrenman yaptığımda kasların onarımı ve hipertrofi için +70,80 gr çok fazla.
     
  4. letsev
    Offline

    letsev Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.559
    Beğenileri:
    1.076
    Ödül Puanları:
    123
    tüketim toplumu yağlı obazitenin tersi buda sağlıklı obaziteler(kas obezi) herbirinde de bol bol tüketmeniz isteniyor.asıl amaç budur.
     
    torifonta bunu beğendi.
  5. torifonta
    Offline

    torifonta Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    689
    Beğenileri:
    310
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Medya ve insanlar size sunar ya da sunuyor, hizmet ediyor gibi gelir size ama aslında bilinçaltınıza dayatır sizde havada kaparsınız ve mutlu olursunuz(kısa süreli). Ya sorgularsınız ya da size uygun görüleni yaşarsınız, alırsınız, yersiniz, giyersiniz seçim sizin.
     
    letsev bunu beğendi.
  6. letsev
    Offline

    letsev Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.559
    Beğenileri:
    1.076
    Ödül Puanları:
    123
    sen öyle sanmaya devam et o zaman.
     
  7. torifonta
    Offline

    torifonta Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    689
    Beğenileri:
    310
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Söylediklerini destekler nitelikte birşey yazmıştım ama o senin görüşün katılmıyorsan saygı duyarım.
     
  8. letsev
    Offline

    letsev Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.559
    Beğenileri:
    1.076
    Ödül Puanları:
    123
    özürdilerim o zaman.sıcaklardan kafa bazen duruyor idareet.. devamlı ye diyen sabah kalkınca ye uyumadan ye gün içindeyehep ye o rünü al ötekini al bunuda almazsan ayıp olur bunudaal mantığı tipik tüketim toplumu mimarisi. kapitalizm.
     
  9. torifonta
    Offline

    torifonta Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    689
    Beğenileri:
    310
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Aynen ondan bahsetmiştim bende, bu arada sorun değil.
     
    letsev bunu beğendi.
  10. Trabzonum61
    Offline

    Trabzonum61 Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2012
    Mesajlar:
    72
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Adana
    En gıcık aldığım şey sokakta dev gibi bi adam olur kesin toz kullanmış ben mesela okuldayken yine konuşuluyor bu toz kullanmış insan diyor lan kullan sabah akşam napabiliyon :D
     

Sayfayı Paylaş