Protein tozu yerine peynir

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Cem7 tarafından 26 Ocak 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Cem7
    Offline

    Cem7 Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2014
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Ben protein tozu kullanmiyorum.Antrenman sonrasi besinim ton baligi oluyor fakat biraz zaman geciyor eve gitmek falan.
    Antrenman sonrasi protein degeri iyi bir peynir(ornegin cokelek) yesem bana bir yarari olur mu?
    Ayrica kilo almaya calisan biriyim ve 20dk kardiyo yapiyorum antrenman sonrasi bunu kardiyodan once yesem daha iyi olur mu?
     
  2. ksktalat
    Offline

    ksktalat Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2013
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    13
    Antreman sonrası lor peyniri olmaz kardeşim. Lor peyniri kazein içerir daha çok akşam öğününde tüketmelisin ki gece protein ihtiyacını karşılasın. Antremandan hemen sonra hızlı kaslarına karışan proteinleri tercih etmen lazım.
     
  3. Cem7
    Offline

    Cem7 Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2014
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Ornek verebilir misin ne yemeliyim
     
  4. ksktalat
    Offline

    ksktalat Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2013
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    13
    Valla en ideali whey proteini çünkü en hızlı o karşıyor.Ama alamam diyorsan. Kırmızı et,beyaz et bunları hemende yesen 4 saat içinde sindiriliyor. Antrenmandan 2 saat önce komplex karbo ile 200 gram tavuk,balık,kırmızı et, antrenmandan 1 saat sonrada aynı şekilde karbonhidratli bi öğünle tüketebilirsin.
     
  5. Cem7
    Offline

    Cem7 Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2014
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Antrenmandan 2 saat once protein alsam iyi olur diyorsun yani
     
  6. uykusuzburak
    Offline

    uykusuzburak Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2006
    Mesajlar:
    849
    Beğenileri:
    866
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    turizm
    spora yeni başladıysan idmandan sonra whey protein kullanıp kullanmamanın pek bi önemi yok. günlük protein alım değerin önemli, yeni başlayanlar için kilo *1,5 protein alımı yeterlidir. bunu peynir, yumurta, et, süt, balık veya tavuktan karşılayabilirsinn.
     
  7. Cem7
    Offline

    Cem7 Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2014
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    9 aydir yapiyorum su ana kadar idmandan 1 saat sonra ton baligi aldim fakat gelisimimin yetersiz oldugunu dusunuyorum.Bu yuzden yemek duzenimi degistirmem gerektigini dusunuyorum.Ayrıca Protein tozu kullanmak istemiyorum.
     

Sayfayı Paylaş