Protein tozu ve sivilceler

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve sovereign tarafından 5 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 13 üye.
  1. sovereign
    Offline

    sovereign Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2008
    Mesajlar:
    372
    Beğenileri:
    52
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Istanbul
    herkese merhaba arkadaslar.
    Optimum Whey 100% Whey Gold Standart kullaniyorum.yeni aldim 4 gündür kullaniyorum önceden bir sey kullanmadim.fakat vucudumda sivilceler cikmaya basladi.oyle asiri bir sey yok ama ufak tefek bacaklarimda suratimda cikmaya basladi genede.
    protein i fazla kullandigimdan olabilir mi? yada aldigim proteini yakicak kadar calismiyormuyum anlamadim..
    yardimci olursaniz cok sevinirim tesekkürler bench_O
     
    jmBlue bunu beğendi.
  2. doggetman
    Offline

    doggetman Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2006
    Mesajlar:
    736
    Beğenileri:
    215
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    istanbul
    aldığın proteinin markasından dolayı olamaz.
    protein alırken böbreklerin proteini kullanabilmesi için su ihtiyacınıda artırması gerekli su tüketimini yükselt.
    eğer devam ederse doktora başvur.
     
    jmBlue, sovereign ve (silinen üye bunu beğendi.
  3. SRTN
    Offline

    SRTN Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    112
    Beğenileri:
    46
    Ödül Puanları:
    38
    bu konuyu bende cok merak ediyorum ya protein tozu sivilce oluşumunu tetikler mi? bol bol su icmektenn baska ne yapabiliriz? örneğin gramajla alakalı olabilir mi? bir öğünden 40-50 gramdan fazla alınmaması gerektiği okumustum birkac kaynaktan daha once
     
    jmBlue bunu beğendi.
  4. sovereign
    Offline

    sovereign Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2008
    Mesajlar:
    372
    Beğenileri:
    52
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Istanbul
    günde 3 litre su içiyorum evet ama cikiyor hala.
    tesekkurler
     
    jmBlue bunu beğendi.
  5. TNT
    Offline

    TNT Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Sivilceler Optimum Wheyin icerdigi deyisikli Vitaminlerinden kaynaklana bilir.
    Baska bir Whey dene.
    Vitaminsiz Wheyler var onlari denemekde bir fayda var
     
    jmBlue bunu beğendi.
  6. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.498
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    SRTN dediğin gibi gramajla alakalıdır büyük ihtimalle..zira fazla protein yağlanmaya sebebiyet verir..
     
    jmBlue bunu beğendi.
  7. menanty
    Offline

    menanty Yeni Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2012
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Vitaminsiz Wheyler demişsiniz hangileri mesela. Bende sivilce yaptı optimum whey
     
    jmBlue bunu beğendi.
  8. jmBlue
    Offline

    jmBlue Üye

    Katılım:
    20 Mart 2013
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Bursa
    Sivilcelenmenin nedeni Günlük Protein ihtiyacının üstünde protein aldığından dolayı vucut sivilce 8yağ bezesi) oluşturuyor genellikle sırt bölgelerde aşırı olur dostum .Peki Diceksin Protein ihtiyacımı nasıl hesaplıcam bu tabi yaptığın spor seviyesine görede değişr ama uzmanalr spor yapan bir bireyin örneğin;80 kg bir erkeğin protein ihtiyacı kg başıan 1,5-2 gramdır yani günde ortalama 120ila 160 gram proetin alması gerek .peki şimdi toz aldığımız yerler nediyor spor gitmeden önce 30dk önce bitince akşam yatınca sabah kalkınca günde 4kere ortalma 4-6porsiyon kulanıyoruz porsiyon başıan 22 g protein düşse 4 porsiyon 88 gram ypar sade toz bazı arkdaşlar 1 öğün 2porsiyon kulanıyor yani sen tozla protein ihtiyacını karşılıyorsun peki yediğin yemeklerden gelen proteinler ne olcak bu sporda beslenme önemli olduğunu herkez biliyor beslenme yolulada günde en az 60 gram dah protein olcak ve bunu vücuduna fazla gelceğinde yağlanma sivilcelenme yapıyor.sen protein tozunu düşür porsiyon başına içtikten sonra en az 5 bardak su tüketmeyi unutma bunları uyguladıktan sonra baktın hala sivlceleniyorsun doktora başvur .Şunuda belirtmek isterim bi gazete haberine göre protein tozlarında domuz jelatini kulanıyolarmış haberiniz olsun ben duyduktna sonra kulanmayı kestim doğal yollarla günlük protein ihtiyacımı karşılıyorum
     
  9. car_26
    Offline

    car_26 Üye

    Katılım:
    7 Mart 2012
    Mesajlar:
    207
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    28
    öncelikle jmBlue haklı sayılır, bu arada optimum ürünlerinde domuzla alakalı birşey yok

    tek seferde fazla protein alımı yaptığın içinde olabilir.karaciğer sentezlemekten yorulup dışarıda sivilce olarak atar yorgunluğunu.fazla protein sivilce yapar bildiğin gibi.
     
  10. Von_Pasther
    Offline

    Von_Pasther Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2011
    Mesajlar:
    208
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    0
    Gereğinden fazla protein alımı veya karaciğer yorulmasından dolayı özellikle sırt bölgesinde sivilceler oluşabilir.Wheyi ne kadar içiyosun ve diyetinin durumu ne söylemeden bize reçete yazmamızı istiyorsun.Ben günde 10 yumurta yiyip yeaa wehey puroteyin sivilce yapıyo kullanmayın yeaaa diyende gördüm.
     
  11. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
  12. Focuscu
    Offline

    Focuscu Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2012
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Konuyu tekrar gündeme çıkarayım...
    1,5 senedir vg yapıyorum. Envai çeşit toz kullandım. Programım eskisinden de ağır. Kullanımım aynı ama optimum whey e geçtiğimden beri bende de sivilce oluşumu başladı.

    Marka ile alakalı sanırsam. Ama yine de karaciğer enzim testi yaptıracam bugün. Bakalım hakikaten yorulmuş mu...

    Sonucu paylaşırım.
     
  13. muti5757
    Offline

    muti5757 Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2011
    Mesajlar:
    498
    Beğenileri:
    303
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenciyim
    1 aydan fazla süredir kullanıyorum 1 tane bile yüzümde sırtımda hiç biyerde çıkmadı sivilce felan oldukça memnunum ben şahsen
     
  14. StoLen
    Offline

    StoLen Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    354
    Beğenileri:
    161
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Öğrenci
    Optimum Whey+Ve creatin kullanıyorum cildim zaten yağlıydı ufak tefek artış var fakat bunun proteinden kaynakladığını düşünmüyorum yediğim tavuğun bulgurun haddi hesabı yok aynı şekilde içtiğim suyunda
    Temizlik çok önemli eğer yağlı bir cildiniz varsa ve supplement kullanıyorsanuz bazılarında bulunan maddaler sivilceyi tetikliyor.
     
  15. Mersin
    Offline

    Mersin Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    karaciğeriniz yoruluyor. Aç karnına bir bardak ılık limonlu su için. Sup.ları azaltın. Kan değerlerinize baktırmanız cidden faydalı olur. Muhtemelen kolestrol yükselmiştir.

    Ben henüz sup.lara başlamadım. Akne sorunum vardı roccatune kullanıyorum.
     

Sayfayı Paylaş