protein tozu ve karbonhidrat takviyesi kullanımı

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve baris23 tarafından 9 Temmuz 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. baris23
    Offline

    baris23 Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Herkese iyi forumlar.
    Body building sporuna yeni başlayan birisi olarak önümüzdeki ay
    *güç artışı sağlamak
    *yorgunluğu azaltmak
    *ve kas kütle miktarinin artışına yardımcı olması adına besin takviyesi kullanmayı düşünüyorum.

    ben şimdilik eğer bir öneri gelmezse bir kutu Hardline Pro gainer 5000 Gr. bir kutu da Hardline Whey 3 Matrix Protein 2300 gr almayı düşünüyorum.
    karbonhidratı spordan önce proteini de hemen sonrasında kullanırım diye düşünüyorum. bu markayı kullanan tavsiye edecek kimse var mı? düşük bütçeli bir şeyler alacağım o nedenle bu ürünleri yazdım. ürün adı yazmak yasak ise silebilirim.

    sporu evde yapıyorum 3 gün ağırlık 3 gün koşu 1 tam gün dinlenme şeklinde
    175 cm 76kg
    evde yapabildiğim çalışmalar
    bench press
    kürek
    koşu aleti
    ve ağırlıklarım mevcut

    son olarak ben günde 4 oturum spor yapıyorum. mesela bench press 12x3 x4 gibi ve 2 saat

    Forumda gerçekten bu işi yapanlardan tavsiye almak isterim. Şimdiden çok teşekkür ederim.
     
  2. BounGiorno
    Offline

    BounGiorno Üye

    Katılım:
    15 Mart 2015
    Mesajlar:
    344
    Beğenileri:
    161
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    1 saatten fazla yapmak boş is ,cok yapmak çok gelişmek anlamına gelmez, hardline İda önermem her ne kadarda fiyati ucuzda olsa haketmiyor fiyatını , optimum muscle Tech weider gibi markalara yönelmeni tavsiye ederim haftada 3 gün ağırlık çalışıyorsan 2 bölge (göğüs -biceps , sırt triceps ,bacak omuz) yada full body öneririm ,ayrıca günde 4 oturum sporu doğru anladiysam çok saçma geldi hiç yapma daha iyi günde 1 saat kafi hatta bu yaz aylarında süper set-triset yada giant.setlerle max 45 dk daha verimlidir

    SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  3. baris23
    Offline

    baris23 Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Toplamda 1 saat çalışıyorum ben de
    orada eksik yazmisim setler arasi 2 saat ara veriyorum toplamda 4 kere oturuyorum bench sehpasına

    Benim asıl merak ettiğim husus proteini ve karbon hidrati hrr oturumdan önce mi kullanmam lazim yoksa sabah ilk oturumda mi?

    Bir de optimum muscle Tech weider ile hardline arasındaki fark nedir?
    --- Mesaj birleştirildi, 9 Temmuz 2015 ---
    Yani 15 20 dk da setleri tamamlayip 2 saat ara veriyorum sonra tekrar 15 20 dk tekrar 2 saat ara derken 4 tekrar oluyor toplamda 1 saatten 5 dakika aşağı yukarı oynuyor günlük çalışma sürem. Düşük agirlikta çalışıyorum zaten 20 kg bir de bar zannederim 7 8 kg vardır
     
  4. SaintMTF
    Offline

    SaintMTF Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2013
    Mesajlar:
    52
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Hardline gainer kullandım cidden bende önermem. Aşırı derecede gaz ve şişkinlik yapıyor. Kilo gobekten baska bir yere gitmiyor. Kesinlikle kullanma. Weider Muscletech Universal bu üç markayı öneririm bende.
     

Sayfayı Paylaş