protein tozu ve alerji yardim lutfen

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve furkan123 tarafından 23 Kasım 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. furkan123
    Offline

    furkan123 Üye

    Katılım:
    22 Mart 2011
    Mesajlar:
    72
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba 16 yasindayim alkol ve sigara kullanmiyorum yaklasik 1hafta once optimum whey 100gold standart kullanmaya basladim idman sonrasi sutle 1 olcek aliyorum. son 2 gundur 1sag1sol kolumda ve 1 de karnimda pütürlü kirmizi renk seyler cikti.baskalarina sordum alerjidir dediler. bu durumda ne yapmaliyim protein tozunu birakmalimiyim ?
     
  2. GencGrafiker
    Offline

    GencGrafiker Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.002
    Beğenileri:
    1.135
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    Kocaeli
    Birde suyla almayı dene.
     
  3. conicon
    Offline

    conicon Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2010
    Mesajlar:
    291
    Beğenileri:
    117
    Ödül Puanları:
    53
    Derideki lekeler karaciğer bozukluğunun göstergesi olabilir. Doktorunuza danışınız.
     
  4. ferdityson
    Offline

    ferdityson Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2011
    Mesajlar:
    984
    Beğenileri:
    436
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    arkadaşın dediği doğrudur karaciğerle alakalı olabilir optimum kalitelidir kolay kolay alerji yapmaz neden dersen bana bi arkadaştan ismini hiç duymadığım protein tozu geldi onu nezaman kullansam benim suratımda sivilceler çıkıyodu optimumda hiç yaşamadım eğer suylada yaparsa bırakmanı öneririm proteini bu arada idman sonrası zaten suyla içmen daha doğrudur yatmadan önce az yaşlı süt idealdir bilgin olsun
     
  5. furkan123
    Offline

    furkan123 Üye

    Katılım:
    22 Mart 2011
    Mesajlar:
    72
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    karacigerde bozukluk derken tam olarak ne demek istediniz zorlanma felan mi ?
     
  6. ferdityson
    Offline

    ferdityson Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2011
    Mesajlar:
    984
    Beğenileri:
    436
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Bazı insanların bazı besinlere alrjisi olabilir mesela mısıra dometese bile tavuğa mesela dometese alerjisi olan kişi dometes yediğinde vucundunda 1 saate kalmaz kızarıklıklar çıkabilir şuan durumunuz nasıl
     
  7. furkan123
    Offline

    furkan123 Üye

    Katılım:
    22 Mart 2011
    Mesajlar:
    72
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    En son dun kullandim bugun idman yoktu kullanmadim yarin idmanim var ama kullanmiycam 1 hafta boyunca insallah gecerler. Bana bi zararlari yok aslinda ama insan korkuyo :)
     
  8. ferdityson
    Offline

    ferdityson Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2011
    Mesajlar:
    984
    Beğenileri:
    436
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Kullanma ama sonrasında da kullanmıycakmısın bilmiyorum o yüzden doktora başvurmanda fayda var
     
  9. furkan123
    Offline

    furkan123 Üye

    Katılım:
    22 Mart 2011
    Mesajlar:
    72
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Kullanmaya devam etmek istiyorum ama bu olay beni korkuttu. İcindeki yapay bi aromadan veya tatlandiricidan olmus olabilir mi ? Solgarın whey to go adinda bir protein tozu var onda hicbir yapay aroma veya tatlandirici yok acaba onu kullansam ayni sey olur mu ?
     
  10. ferdityson
    Offline

    ferdityson Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2011
    Mesajlar:
    984
    Beğenileri:
    436
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    yapay aromalar sakızdada var zannetmiyorum ondan olduğunu tamamiyle vucudundaki izler kaybolsun ozmana kadar bi araştır. solgarın whey proteini fiyatı gramajı seni karşılayamayabilir
     

Sayfayı Paylaş