Protein tozu varsa antremandan sonra yemek gereklımı

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve kular15 tarafından 21 Ekim 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. kular15
    Offline

    kular15 Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2014
    Mesajlar:
    194
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrencı
    Yer:
    Aydın
    İyi günler arkadaslar bişi sorucaktım bende whey proteın tozu var kahvaltı öğle yemegi antreman ve protein tozu oalrak bi günüm

    ama antremandan sonra 1 öğün daha tüket diyolar akşama denk gelıyo oda canm hıc yemek ıstemıyor ama zorla tavukları kattırıyorum agzıma,

    sizce dogrumu yapıyorum
     
  2. Almclskn
    Offline

    Almclskn Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Protein tozları sihirli bir şey mi sence? Rich Piana izlemen gerekli. Mr.Olympiaya katılan hiçbir vücut geliştirici protein tozu kullanmaz. Sana kullanma demiyorum ama, yemeğini yemeyi unutma.

    Protein tozu senin yemeklere kattığın şeydir. Yemek yemezsen toz tek başına hiçbir işine yaramaz. Supplement yalanlarına inanmayın.
     
  3. Alfonso_
    Offline

    Alfonso_ Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    1.058
    Beğenileri:
    343
    Ödül Puanları:
    93
    Cinsiyet:
    Bay
    Gelişimin en önemli anahtarlarından biride antrenman sonrası beslenmedir.Sen vücuduna ihtiyacı olan besinleri verirsen gelişiminde bir okadar verimli olur.
     
  4. ArdaFit
    Offline

    ArdaFit Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    456
    Beğenileri:
    69
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yanlis anlamadiysam rich piana protein tozu kullanmiyormu demek istedin yanlis anladiysam affola ama adam nerdeyse herseye protein tozu atiyor yani eger oyle dediysen yanlisin var
     
  5. Almclskn
    Offline

    Almclskn Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Rich Piana bildiğin synthol :) Sana protein tozu kullanma demiyorum. Doğru olan şey şudur; Yemeğini düzgün yersin, protein tozunu da takviye olarak alırsın. O zaman iyi olur işte :)
     
  6. Alfonso_
    Offline

    Alfonso_ Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    1.058
    Beğenileri:
    343
    Ödül Puanları:
    93
    Cinsiyet:
    Bay
    Rich Piana çok sevdiğim bir BB değildir ama düşünce bakımından örnek alınabilecek bir insandır bence.Adamın kendi supplement firması var istese reklam yapabilir ama oda herşeyin başı BESLENME olarak görüyor.En taktir ettiğim düşüncesidir.Hiç yemek yemiyip gainer kullanmak ne kadar mantıklı ise protein tozu kullanıyorum diye yemek yememekte odur.
     
    Almclskn bunu beğendi.
  7. ArdaFit
    Offline

    ArdaFit Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    456
    Beğenileri:
    69
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Be
    Beni baslik sahibiyle karistirdin galiba ben hergun 6 ogun yiyorum ama supplementimide aliyorum. Sıkıntı yok yani. En azindan simdilik
     
  8. kular15
    Offline

    kular15 Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2014
    Mesajlar:
    194
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrencı
    Yer:
    Aydın
    tamam teşekkür ederim arkadaslar gereklı cevabı aldım :)
     

Sayfayı Paylaş