Protein tozu kullanma hakkında bir soru ?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve h0nda tarafından 11 Mart 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. h0nda
    Offline

    h0nda Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Gecen yaz 2 ay gidip bırakmak zoruna kaldm.Simdi tekrardan basladım 1. ayım bitti 2. ayımın ilk haftasındaym protein tozu kullanmak istiyorm ancak ilk 3 ay gerek yok deniliyor. Bırakıp tekrar basladıgım icin kullanmamın bi faydası olur mu yoksa 3 ayın gecmeisini beklemelimiyim.

    Bu arada boyum 1.79 kilom iste 76.5
     
  2. h0nda
    Offline

    h0nda Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    arkadaslar bir ilgilenseniz ona gore alıp yada almıcam yorumlarınızı bekliyorum
     
  3. MonsterMMORPG
    Offline

    MonsterMMORPG Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2012
    Mesajlar:
    183
    Beğenileri:
    36
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Bilgisayar Mühendisi
    Yer:
    Mersin
    protein tozu her zaman işe yarar kas çalıştığın müddetçe
     
  4. Louisian
    Offline

    Louisian Üye

    Katılım:
    4 Mart 2014
    Mesajlar:
    104
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Antremanlarını çıkarabiliyorsan bir enerji problemin yoksa, bence normal beslenme yoluna şimdilik devam et.. Protein tozuna ihtiyaç olacak kadar bir kas kütlesine sahip değilsindir şu an sanırım. Ben şu an protein tozu kullanıyorum ancak benim eğitmenim yazdı, çünkü 5 kg ağırlığı bile kaldıramıcak kadar güçsüz kaldığım için.. Yani senin durumunu sen daha iyi bilirsin.. İhtiyaçın yoksa şu an, beslenmen yeterli gelecektir.
     
  5. torifonta
    Offline

    torifonta Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    689
    Beğenileri:
    310
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Antrenman sonrası süt , lor , yumurta şimdilik işini görebilir protein açısından , antrenman programın ve kaldırdığın ağırlıklar bi ileri seviyeye geldiğinde düşünebilirsin , başarılar.
     

Sayfayı Paylaş