Protein tozu kullanimindan sirrta aşırı sivilcelenme

Konusu 'Kişisel Bakım' forumundadır ve Aşkilottam tarafından 23 Ocak 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. Aşkilottam
    Offline

    Aşkilottam Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2016
    Mesajlar:
    44
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    8
    Protein tozu kulllannmaya basladigimdan beti sirtimda sivilcelenme basladi cok berbat görünüyor bundan nasil kurtulabilirim

    LG-D802TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  2. Cansins
    Offline

    Cansins Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2015
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bayan
    Solaryumu öneririm cildi kuruttuğu için sivilcelerinde de azalma olur
     
  3. HG!
    Offline

    HG! Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    24 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    127
    Beğenileri:
    74
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Protein alımınızı kontrol etmelisiniz,belki de fazla protein alıyosunuzdur. Su tüketiminiz de olması gerekenden azsa arttırmanız gerekmektedir.
     
  4. Aşkilottam
    Offline

    Aşkilottam Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2016
    Mesajlar:
    44
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    8
    Zaten esmerim öyle bir şey yaparsam çok koyulasmazmiyim

    LG-D802TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  5. Aşkilottam
    Offline

    Aşkilottam Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2016
    Mesajlar:
    44
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    8
    Günlük 3 litre su içiyorum

    LG-D802TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  6. Cansins
    Offline

    Cansins Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2015
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bayan
    Seansları derecesini ona göre ayarlatırsın orasını bilemiyorum bronzluktan kastını ama ben baya faydası olduğunu duyup gördüm
     
  7. Aşkilottam
    Offline

    Aşkilottam Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2016
    Mesajlar:
    44
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    8
    Fazla karartmiyorsa yüzdeki sivilceler içinde gidebilirim bilgi için teşekkürler gidip konuşurum artık

    LG-D802TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  8. octeniskrup
    Offline

    octeniskrup Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.680
    Beğenileri:
    2.290
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Finansal analist - personal trainer
    Yer:
    Yurtdisi
    Direk protein tozundan sonra basladiysa, bir doktora gozukebilirsin.

    AYrica protein tozu kullanmak zorunda degilsin :) hele ki boyle bir etkisi varsa...Bence sorunu kokten halletmen lazim belirtileri yok etmek bir ise yaramaz.

    Genel anlamda sivilcelere solaryum - guneslenmek, deniz suyu - tuzlu su, kukurtlu sabun ve daha bir cok dogal sey iyi geliyor..
     
    stefan35 bunu beğendi.
  9. Aşkilottam
    Offline

    Aşkilottam Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2016
    Mesajlar:
    44
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    8
    Mantikli doktora gidicem suratimdada sivilcelenme oldu ama sorun suki bulk doneminde oldugum için her şeyi yiyorum belki ondan olabilir

    LG-D802TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  10. octeniskrup
    Offline

    octeniskrup Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.680
    Beğenileri:
    2.290
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Finansal analist - personal trainer
    Yer:
    Yurtdisi
    Asiri yagli yiyecekler de neden olabilir bu duurma..
     
    stefan35 bunu beğendi.
  11. evolution57
    Offline

    evolution57 Üye

    Katılım:
    7 Mart 2010
    Mesajlar:
    254
    Beğenileri:
    146
    Ödül Puanları:
    53
    Yaklasik 1 saat önce doktordan geldim ayni sorun yüzünden. Benim sorunum daha da ileri seviyede akne haline dönüstü. Özellikle yüz cevresinde dis sisikligi derecesinde görünen akneler, bas arkasinda , sirtta ve ara ara genital bölgede cok rahatsiz ediciydi. Geceleri durup dururken kanayan akneler.. Doktor ile görüsmemden sonra nelerin tam olarak tetikleyeceginden bahsetti. Kesinlikle solaryumu yasakladi, özellikle süt ve süt ürünlerinden uzak durulmasi gerektigini, her türlü protein tozu veya icecekleri, yumurta sarisi, glisemik indeksi yüksek gidalarin tüketimi vs minimumda tutmanin yardimci olacagindan bahsetti. Solaryumun iyi gelecegini duydugumu söylememden sonra yasaklama sebebi olarak benim sivilcelerin akne durumuna dönüsüp iltihapli olmasindan dolayi zarar verebilecegini söyledi.
    Uzun zamandir protein tozu kullaniyordum. Süt ürünleri de keza bolca kullanirdim. Yogurt, peynir, süt vs.. 3 hafta minimumda tutacagim bakalim sonuclar ne olacak. Ayrica antibiyotik ve krem tedavisine de baslandi.
     
  12. Cansins
    Offline

    Cansins Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2015
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bayan
    Tabiikide bu kadar ileri bir seviye akne probleminiz varsa önerilmez solaryum ben küçük ve ciltte izlerinin kalmaması için söyledim solaryumu. Ayrıca kendinize ve sorununuza uygun detoksları bularak detoks kürü size yardımcı olabilir organlarınızdaki ve cildinizdeki zararlı atıklardan kurtulmanızda yardımcı olur. O zaman solaryum out detoks in diyelim :) geçmiş olsun tekrardan...
     
    evolution57 ve stefan35 bunu beğendi.
  13. Darkmoon53
    Offline

    Darkmoon53 Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2016
    Mesajlar:
    94
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    8
    @evolution57 kardeş bende 1aydir whey3 matrix protein tozu kullaniyorum ve yüzumde şişikler meydana geldi. Senin bahsettigon gibi diş agrisi şişiği büyükluğundeler. Çenemin altinda, yanağimda ve kaş çevremde çiktilar şişiklerin üzerinde hafif kizariklikta var. Ne yapmaliyim ? Protein tozunu kesmelimiyim ?

    HTC One mini 2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  14. octeniskrup
    Offline

    octeniskrup Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.680
    Beğenileri:
    2.290
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Finansal analist - personal trainer
    Yer:
    Yurtdisi
    Protein tozundan olduguna eminsen elbette kesmelisin ve bir.doktora gozukmelisin...
     
  15. Darkmoon53
    Offline

    Darkmoon53 Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2016
    Mesajlar:
    94
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    8
    Çok yumurta ve tavuk tukettigim zamanlardada göğus bolgemde sivilce ve iltihapli akne gibi şişikler oluyordu. Bende bundan dolayi whey protein tozu kullanmaua karar verdim göğus bolgemdeki sivilce ve şişikler azalmaya başladi ancak bu seferde yüzünde çikmaya başladilar. Protein tozu aliminia kesebilirim ancak protein ihtiyacimi nasil karşilayacağim?

    Acaba kreatinden dolayi olabilir mi bu şişiklet çunku whey 3matrix + amino full kullaniyorum ve gunde 7gr kreatin aliyorum vucuda.

    HTC One mini 2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  16. evolution57
    Offline

    evolution57 Üye

    Katılım:
    7 Mart 2010
    Mesajlar:
    254
    Beğenileri:
    146
    Ödül Puanları:
    53
    Kesinlikle bir doktora görünmenizde fayda var. Buradan ne söylesek bos. Isinin ehli bir cildiyeciye görünün. Direk sebebi protein tozudur demek yanlis olabilir. Yukarida bahsetmistim baska nelerin sebep olabilecegini.

    Ben de bir yenileme yapayim, gelismelerden haberdar edecegim demistim bu konuda. Antibiyotik kullanimi süresince sivilceler ciddi derecede azaldi. Antibiyotigin bitmesi ile birlikte doktorla yeniden görüstüm ( ayni klinikteki baska bir doktor ile) ve spor yaptigimi vs anlattim. ANtibiyotigin bu baglamda kaslardaki suyu alacagini ve negatif bir durum olusturacagindan bahsetti ve sadece krem ile devam etmem gerektigini söyledi. Yetersiz olursa daha güclü bir ilac olan "aknenomi" ile sporu nasil bir arada yürütecegime dair yollar bulmaya calisacagiz. Yalniz hapi biraktiktan sonra sivilceler yine artti gibi görünüyor. Gelismelerden haberdar etmeye calisacagim.
     
    Darkmoon53 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş