Protein Tozu Kullanımı

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve brk_izmir tarafından 10 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. brk_izmir
    Offline

    brk_izmir Yeni Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    170
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    1. Antremandan hemen sonra:
    Protein tozunu günde sadece bir kez tüketiyorsanız, bu zaman sizin için en önemli zamandır. Antremandan hemen sonra, vücudunuz yenilenmek ve kendine gelmek icin herhangi bir hammaddeye ihtiyaç duyar. Eğer ki vücudunuza gıda olarak bunları sağlamazsanız, katabolik duruma geçersiniz. Yani kısacası vücudunuz da kendine gelmek adına, kas inşası yerine bir düşüş olur. Bu da anlayacağınız gibi bir vücutçu için zarar vericidir.
    Antremandan hemen sonra, 25- 30 gram arası protein tüketerek bu zarardan kaçınabilirsiniz.
    2. Antremandan bir saat sonra
    Antremandan ortalama 1 saat sonra, vücudunuz sakinleşip normal hale gelmiştir. Bu süreçten sonra tekrardan vücudunuz büyümeye müsaittir. Antremandan hemen sonra tüketmiş olduğunuz protein tozu metobolize edilmiştir ve vücüdunuz daha fazlasını ister. Bu sürede kullanacağınız protein tozu, vücudunuzun tamirini hızlandıracaktır.
    Bu süreçtede 25-30 gram protein tozu tüketmenizi tavsiye ederiz.
    3. Sabah vakti ilk iş
    Uyandıktan hemen sonra veya bir kaşık protein tozundan hemen sonra. Vücudunuz ortalama 8 saatlik bir süre aç kaldı ve herhangi bır gıda tüketemedi. Vücudunuzu besleyin!
    Protein tozu normal gıdadan vücudumuz tarafından çok daha çabuk sindirilir ve bu sayede vücudunuz daha hızlı beslenmiş olur.
    Bu protein aşısı metobolizmanızı hızlandırır ki buda yağ yakımında size yardımcı olur. Beraberinde tabi ki güzel bir kahvaltı yapınız.
    4. Akşam en son işiniz
    Vücudunuzu gece boyunca koruyun. Bunun için güzel bir kombinasyon whey protein ve su bardağıyla süt karışımıdır.
    Whey hızlı sindirilen bir proteindir, süt proteini (casein), casein ise yavaş sindirimli bir proteindir. Gece boyunca yavaş sindirimli bir protein tozu uzun süre olduğundan dolayı daha uygundur. İkisini karıştırarak güzel bir sonuç elde edebilirsiniz.
    5. Öğünler arasında
    Uzun zaman zarfı varsa, protein tozu kullanmanız mantıklı olacaktır. Bu sayede gün boyunca vücudunuzu proteinle beslemiş olursunuz. Bu sayede kas düşüşü yerine kas artışı elde etmiş olursunuz.
    6. Öğünler içinde
    Öğünler içinde protein tozu tüketerek öğününüzdeki protein miktarini artırmış olursunuz. Protein içeriği az olan öğünlerde supplement olarak protein tozu tüketmelisiniz.
     
  2. Despo
    Offline

    Despo ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    30 Mart 2004
    Mesajlar:
    7.962
    Beğenileri:
    6.063
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Serbest
    Yer:
    Danimarka
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş