Protein tozu kilo aldırıcı kullanımı

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve F@T!H tarafından 13 Haziran 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. F@T!H
    Offline

    F@T!H Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    36
    Ödül Puanları:
    0
    Protein tozu antrenmandan sonra kullanıyorum wc gitmek zorunda kalıyorum.
    Kilo aldırıcı da aynı sorunu yaşamaktayım.
    Takıldığım nokta şudur idrardan atıyorum ben büyük ihtimal bunlar sindiril miyor hepsi sanırım ?
    Başına gelen veya Bu konu hakkında bilgisi olan yardım edebilir mi ?
     
  2. pozitronn
    Offline

    pozitronn Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2011
    Mesajlar:
    712
    Beğenileri:
    1.788
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    inşaat mühendisi
    Yer:
    Adana
    Tuvalete gitme sebebin karın şişkinliği sebebiyse , bu protein tozundaki laktozdan kaynaklanır.

    Doktor gibi reçete vermeyi doğru bulmuyorum fakat laktaz tabletleri satan eczaneler mevcut. Linkte , ürünle ilgili açıklama mevcut..laktaz tablet
     
    F@T!H bunu beğendi.
  3. F@T!H
    Offline

    F@T!H Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    36
    Ödül Puanları:
    0
    Süt bende gaz yapıyor zaten tüketmiyorum bu yüzden.
    Protein tozu ve gainer alıyordum gainer bitti şuan.
    Amino asit protein tozu ve antrenman esnasında yudum yudum enerji veren içecek var ondan tüketiyorum.
     

Sayfayı Paylaş