Protein tozu,hakikatten olmazsa olmazmış..

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve MrQmc tarafından 10 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. MrQmc
    Offline

    MrQmc Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2013
    Mesajlar:
    111
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    28
    oncelikle s.a dostlar..Iyi sporlar..
    Bu konuyu proteinler bolumune acmak yerine, beslenmeyle alakasi oldugundan bu bolume acmayi tercih ettim, adminler şimdiden mazur gorun..

    Boy: 1.71
    Kilo: 72
    Yaş: 24

    Cogu sporcu gibi, bu işe gonul verenlerin ilk seneki davranislari gibi bende 2.5 senelik spor hayatimda genelde 5-6 ay calisip biraktim ve bunu 2 3 sefer tekrar ettim. Bu da bana saglam bi alt yapi kazandirdigi gibi,birakma donemlerimdeki yaglanmalardan oturu gozle gorulmeyen kas kutleleri sagladi. Ancak tekrar tekrar birakip tekrar başlama olaylarimi yapmayip duz bi sekilde disiplinli olarak yapsaydim suan akil almaz boyutlardaydim bunu kendim de biliyorum.keşkelerle dolu bi gecmisten sora cok gec kalmis sayilmayiz dusuncesiyle bismillah diyerek 3 ay once saglam bir sekilde basladim tekrardan. Sekillenmeler ve hacimlenmeler on numara devam ederken e tabi maddiyatinda el verdigi olcude supplementler e saldirdim.(Bu arada bu spordaki ilmi bilgime guvenirim ve asla kulaktan dolma iş yapmam, arastirarak guzel idmanlarla 3 ayda kolda 4 santim, gogus ve omuzlarda 3er santim hacimlenme kaydettim.tum arkadaslara da oneririm;vucudunuz bi deneme tahtasi degil,yap-boz hic degil, tek bir adim atin, saglam olsun).
    Maddiyat el vermedigi icin protein tozunu kesip,dogal beslenmeye yoneldim. Kendime cok saglam bakmaya soz vermistim, kasların ve sert idmanlarin hakkini duzenli beslenmeyle verecektim kendimce.Oyle de yaptim, ancak antreman oncesi kullandigim Assault ve GH Max la birlikte haftada 1 2 kez ara ara kullandigm kreatini, antreman oncesi ve sorasi,sabah ve gece yatmadan once aldigim amino asitlerle kombine ettim. Ancak ne hikmetse gelisimim cok yavasladi, son 1 aydir gelisim gosteremiyorum. bunda definasyonun ve karbonhidrati minimuma indirmemin de etkisi var kabul ediyorum, ancak protein tozunu kesmem bu kadar etki edermi? Tozun Icindeki mineraller ve aminoasit cesitliligi acisindan amino asit haplariyla ayni olmasina nazaran, toz kullanmayip aminoya yonelen cogu sporcudan da bu yakınmayi duydum. Gelisimim duruyor, ne agirlik arttirabiliyorum ne de hacimlenme oluyor.Olsa da cok yavaş.. Bu işin ilmi ve fikirsel kismi olarak onerileriniz varmi dostlar? Definasyona lanet diyip, 1 sene daha ertelerim gerekirse baklavalari diyerek K.H alımını mi arttirsam diyorum..ayni zamanda antreman programini da degstiricem ancak beyinsel bi cikmazdayim, koklu degisiklikler yapmadan once fikrinizi aliyim dedim..cok genel olarak anlattim kendimi, eger hedefe ulasmak maksatli daha nokta atışli sorulariniz olursa da cevaplarim, başinizi agrittiysam affola..
    Saygilar..
     

Sayfayı Paylaş