Protein tozu alıcam ama

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve chancan tarafından 18 Mayıs 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. chancan
    Offline

    chancan Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Sevgili abilerim kardeşlerim yeterince iyi beslenemiyorum protein ağırlıklı olarak bu yüzden takviye alıcam 2inci ayım bu ay kesin almayabilirim ama 3üncü ay kesin başlıcam sizce protein tozunun yanında ne almalıyım amino diyen var creatin diyen var glutamin diyen var sorunum şu bech press 10 sağ 10 sol toplam 20 kg rahat kaldırıyorum 12.5*2=25 olarak zorlanıyorum takviye alınca faydası olur mu?
     
  2. StormBlast
    Offline

    StormBlast Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    923
    Beğenileri:
    1.057
    Ödül Puanları:
    103
    Proteninin yanında bir şey alman için henüz çok erken sadece whey protein yeterli olacaktır. Gerisini şimdi düşünme.
     
  3. deepblue01
    Offline

    deepblue01 Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    sporcu
    belki beraberinde b vitamini falan kulanabilirsin pek bi faydası olcanı sanmam ama az bi miktar kafeinde olabilir
     
  4. BeachBoy
    Offline

    BeachBoy Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2005
    Mesajlar:
    1.652
    Beğenileri:
    4.408
    Ödül Puanları:
    123

Sayfayı Paylaş