Protein Tavsiyesi

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve Analyzer tarafından 2 Eylül 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Analyzer
    Offline

    Analyzer Üye

    Katılım:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Merhaba, aralıklı olarak 4 yıldır vücut geliştirme yapıyorum ama aralıklar çalıştığım süreden daha fazladır. Evde kendi ağırlık setimde var bir süredir o şekilde çalışıyordum şimdi spor salonuna yazıldım. Vücudum supplement gerektirecek kadar kas kütlesine sahip değil lakin özel durumlardan ötürü günlük protein ihtiyacımı karşılayamıyorum hatta epey bir altında kalıyorum.

    Protein tozu kullanmayı düşünüyorum ama acaba whey mi almalıyım yoksa kas kütlem fazla olmadığı için uzun salınımlı Syntha-6 tarzı bir protein kompleksi mi almalıyım emin değilim ya da bana hızlı ve pratik olarak alternatif bir öneri sunabilir misiniz?

    Teşekkürler şimdiden.

    Yaş: 27
    Boy: 1.8
    Kilo: 78
     
  2. Analyzer
    Offline

    Analyzer Üye

    Katılım:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Myofusion aldım, her gün kahvaltılardan 1.5-2 saat sonra bir porsiyon almayı düşünüyorum.
     
  3. PeNa
    Offline

    PeNa Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2013
    Mesajlar:
    972
    Beğenileri:
    666
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Elektronik
    Yer:
    İstanbul
  4. Analyzer
    Offline

    Analyzer Üye

    Katılım:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Optimum gold whey için 1-2 ay daha zamana ihtiyaç var diye düşünüp Myofusion aldım ama kullanımı konusunda sabah kahvaltıdan sonra 1,5-2 saat sonra mı alsam yoksa uyanır uyanmaz mı alsam emin değilim.
     
  5. PeNa
    Offline

    PeNa Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2013
    Mesajlar:
    972
    Beğenileri:
    666
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Elektronik
    Yer:
    İstanbul

Sayfayı Paylaş