Protein - Karbonhidrat?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Koray_Aykut tarafından 25 Temmuz 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Koray_Aykut
    Offline

    Koray_Aykut Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Afyon
    Merhabalar.
    Ben 2yıl öncesine kadar 6ay kadar v.g ile uğraşmıştım. Ondan daha da önce aikido vb sporlar yapıyordum. Bunların hepsinden önce 55-56 kiloydum. Spor sayesinde vücudum epey toparlamıştı 2yıl önce sporu bıraktığımda 75kiloydum. Boyum 1.78
    Bu 2yılın özellikle son 1yılı çok stresli geçti günde 2paket sigara içiyorum. 66-67kiloya kadar düştüm. Şimdi 1,5aydır tekrar başladım spora. Ev için dumbbell seti aldım hamlığımı attım şimdi tekrar salona da başladım. Daha önceden kalma hardline progainer vardı spordan sonra tek öğün 2,5ölçek ve 500ml y.yağlı süt ile kullanıyorum. Hardline amino full de kullanıyorum. Antremandan 1saat önce 2, antreman sonrası 3adet kullanıyorum. Çok da kaliteli besleniyorum 1,5aydır ve şuan 73kiloyum.
    Benim sorum bu noktada. Vücudum toparlamaya başladı kilomun da 76-77'yi geçmesini istemiyorum ve kas kütlesi lağzım bu noktadan sonra bana. Gainer bitmek üzere protein tozu ile mi devam edeyim yoksa gainer mı alayım tekrar?
    Günlük beslenmem protein ağırlıklı.
    Pilav, tavuk eti, yumurta, yoğurt vazgeçilmezlerim.
    Her sabah kahvaltıdan önce 2kaşık pekmek ve her öğünden sonra 1avuç kadar ceviz yiyorum.
     
  2. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Masallah beslenmen guzel gozukuyor zaten verimde almissin.Bu noktada eger ki kilonuzu sabitlemek istiyorsunuz, biraz dengeli gitmekta fayda var,Gainer yerine wheye donulup bence 2-3 hafta kilonuzu gormelisiniz.Bu 2-3 hafta sabit basit ayni saatte yemeye gayret gosterin ki birseyler eklemeye ve cikarmaya calistiginizda zorluk cikarmasin. Duruma gore karbonhidrat beslenmeden eksiltilebilir, kilo almaya devam edilirse. Gaineri kestiginizde ordan aldiginiz karboyu hesaba katmanizda yarar var boylece genelde aldiginiz kalorinin vucudunuza etkisini gorursunuz.
     
  3. Koray_Aykut
    Offline

    Koray_Aykut Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Afyon
    Kilo alımından çekinmiyorum aslında. Ektomorph denilen bir yapıdayım 100kiloya bile çıksam 1haftada 80e dönerim :D
    Yanlışsam eğer düzeltin ben spor esnasında vücudun yaktığı enerjinin büyük ölçüde kullandığım gainer'dan karşılandığını biliyorum. Eğer gainer'ı bırakır da proteine dönersem kilo kaybı yaşar mıyım bunu merak ediyorum. 1kutu(4.5kg) daha gainer kullanıp sonra mı durumu değerlendirip proteine dönsem acaba?
     
  4. RaPPeRuA
    Offline

    RaPPeRuA Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    438
    Beğenileri:
    84
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Yer:
    İzmir
    açıkçası komplex karbonhidratlar daha ucuz(makarna pilav) bunları temin edebileceğini düşünüyorum. Bunlara nazaran yumurtayı saymazsak diğer protein kaynakları daha pahalı(et, balık vb.) eğer günlük karbonhidratını bunlardan karşılayabileceksen protein alınması uygun olur heralde.Ama zaten karşılayamıyorum diyosun
     
  5. Koray_Aykut
    Offline

    Koray_Aykut Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Afyon
    ben pirinci protein kaynağı sanıyordum 1dk öncesine kadar :)
    Günlük beslenmem içinde şunlar yer alıyor genelde eksiksiz olarak;
    2kaşık pekmez, 50gram civarı peynir, 2-3 dilim ekmek, pirinç pilavı, 200-250gram tavuk, haftada 3-4gün fasülye/nohut, 2-3avuç ceviz, 500ml y.yağlı süt(150gram gainer ile), 100gram civarı yoğurt.
    Bekar bi erkeğim tavsiyeleriniz doğrultusunda karbonhidrat ağırlıklı beslenip protein tozuna yöneleyim o zaman. Makarnayı hiç sevmem ama listeme ekledim :) başka ?

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 21:58 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 21:56 ----------

    Ayrıca sabahları 2 yumurta yiyorum haşlayıp
     

Sayfayı Paylaş