Protein alımı ile ilgili

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve azeer tarafından 17 Eylül 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. azeer
    Offline

    azeer Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    52
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    18
    Merhabalar

    Forumda araştırdığıma göre 1 öğünde 25-30 gr dan fazla protein almayın deniliyor yoksa boşa gidermiş.

    Bununla ilgili merak ettiğim 2 şey

    1- protein tozu kullanıyorum 30 gr protein veriyor onu içtikten 15 dakika sonra 150 gr tavuk yiyorum bir anda protein tozundan 30 gr tavuktan 30 gr desek vücuda bir anda 60 gr proteinmi girer yoksa sindirilme süreleri farklı olduğu için problem olmazmı

    2- 1 öğünde 25-30 gr diyorlar peki öğünler arası ne kadar olmalı.Yani ben antrenmandan sonra 30 gr protein tozu alıyorum 15 dakika sonra 150 gr tavuk yiyorum 1 saat sonra tekrar 150 gr tavuk 1 saat sonra aynı şekilde gene 150 gr tavuk yiyorum.Öğünler arası 1 saat yeterlimi yoksa biraz daha arttırmammı gerekiyor ?
     
  2. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Protein tozunun sindirilmesinin 15-20 dakika oldugu soyleniyor. Garantiye almak icin 30-45 dakika sonra yesen daha yararli olur.

    Ogunler arasi 2-2.5 saat olmali. gune yaymakta fayda var direk idman sonrasi o kadar sikistirmaya gerek olmadigini dusunuyorum.

    Merak ettim kac kilosun, gunluk kac gram protein aliyorsun?
     
  3. flamel
    Offline

    flamel Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    251
    Beğenileri:
    104
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    mühendis
    Sayın brhmcr çok önemli bir konuya değindiğiniz aslında..
     
  4. azeer
    Offline

    azeer Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    52
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    18
    175 boy 90 kiloyum.120 kilodan düştüm 8 ayda ama 90 olmama rağmen 80 gibi gösteriyorum kas oranımda bir artış var.Antrenman yaptığım günler 180 gr protein alıyorum 2500 kcal alıyorum.Antrenman olmayan günler 100 gr protein alıyorum glisemik indexi düşük gıdalarla besleniyorum. 1500 kcal kadar oluyor.

    2 saat bekleyemem 150 gr tavuk bana yetmiyor malesef çok acıkıyorum ben devam ediyim 1 saat arayla yemeye o zaman yapabilirsem 1.5 saate çıkartayım.Birde antrenmandan sonra insulin salgılansın diye basit şeker alıyorum meyve suyu ile oda iyice acıkmama sebep oluyor.
     
    Son düzenleme: 17 Eylül 2012

Sayfayı Paylaş