Protein ağırlıklı beslenme tavsiyesi

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve xancx tarafından 10 Eylül 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. xancx
    Offline

    xancx Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Herkese merhaba öncelikle kendimi tanıtayım daha doğru bilgi almak için.
    17 Yaşıma bu Kasımda gireceğim, 1.73 boyum ve 62 kiloyum. 14 yaşından beri çeşitli ağırlıklarla vücut çalıştım. Yani bi birikimim var zaten. Okullar kapanmadan 1 ay önce Lazar Angelov'un programını uyguladım yaz tatiline kadar oldukça verim aldım. Fakat yaz tatili girince işe başladım 2 buçuk aydır çalışıyorum. Yani kendimi bıraktım kilo verdim kasların görünümü falan gitti. Şimdi yeniden eve geldim, okullar açılmadan biraz kendimi toplamak için protein arayışına girdim hızlı olmak için. Bugüne kadar hep doğa yollarla yaptım ve gerçekten güzel bi vücudum olduğunu düşünüyorum. Neyse, Öncelikle protein tozlarına baktım, Optimum gold standart whey protein almaya karar verdim, sonrasında ailem istemedi kullanmamı doğal yollardan al dediklerinde forumdan doğal protein arayışına girdim. Bir tarif buldum 3 gün önce, süt, haşlanmış yumurta, lor peyniri, muz falan karıştırıyoruz blenderda biliyorsunuzdur zaten. İlk gün herşeyi aldım karıştırdım, gerçekten iğrenç diyebileceğim bir koku ve tat oldu. İkinci gün, yumurtaları sabah kahvaltısında yedim, tarife yumurtayı koymadan yaptım yine aynısı oldu. Tadı aynı koku yok sadece. Bugünde hepsini tek tek almak istedim, yumurtaları sabah yedim, sütü içtim sıra lor peynirine geldi yerken tıkandım. Yani artık midem almıyor açıkçası. E başka türlü nasıl protein alabiriim diye düşünmeye başladım şimdide. Protein tozunda hala kafam fakat alsam 1 kereye mahsus alıcam, 2. defa almak istemiyorum o yüzdende biraz çekingenim. Bi yardım :((
     
  2. columbu
    Offline

    columbu Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    531
    Beğenileri:
    1.017
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    80 gr ton balığı, yine bir o kadar lor peyniri ile kıvırcığın üzerine karıştırılırsa tadı çok fena olmayan, totalde 30 - 35 gr protein içeren güzel bir salata oluyor. 4 adet yumurtadan yapılan, az - orta pişmiş bir omletten 25 - 30 gr arası protein alınabiliyor. Izgara - tava - fırın farketmez kararında pişirilmiş 100 gr tavuk göğsünde 20 - 25 gr kadar protein bulunuyor vs. öncelikle araştırarak protein kaynaklarını öğrenmelisin. Sadece proteinle de iş bitmiyor, karbonhidrat ve yağ dengesini de iyi kurgulaman gerekir, forumda başlıklar vardı, biraz daha gayret:)
     

Sayfayı Paylaş