Programim nasil? sizin önerileriniz?

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve gokayonl tarafından 14 Mayıs 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. gokayonl
    Offline

    gokayonl Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    58
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    muzısyen
    Yer:
    istanbul
    herkese merhabalar ilk oncelıkle okudugunuz icin tesekkur ediyorum gelelim program'a.

    pazartesi gogus ve biceps

    salı sırt-bel-back ve triceps

    carsamba omuz-shoulders

    persembe bacak-legs

    cuma-cumartesi-pazar dinlenme. program biraz ağır, mesela biceps 4 set 8 tekrar kaldırabıleceım max. ağırlık ve ya gogus 10 tekrar max ağırlık. büyüme için uygun mudur sizce?


    ve merak ettiğim yeterli protein alıyor muyum sabah kahvaltısında 3 beyaz 1 sari yumurta(omlet) yiyorum. 2 saat sonra çavdar ekmekli ton balıgı ardından antrenman yapıyorum ve 1 ölçek protein tozu alıyorum ve 2 saat sonra aksam yemegi protein ağırlıklı(et-tavuk-balık)

    yaş 17
    kilom 65
    boy 180
     
  2. brhmcr
    Offline

    brhmcr Guest

    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır
    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.

    Forumdaki "En Çok Sorulan Sorular ve Cevapları" isimli baslıgı okumak icin tıklayınız



    Arama Kelimeleri :

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/antrenman-bodybuilding-ve-fitness/programim-nasil-73662.html

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş