Programim Hakkinda Fikirlerinizi Alabilirmiyim

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve LanManiaX tarafından 25 Kasım 2005 başlatılmıştır.

  1. LanManiaX
    Offline

    LanManiaX Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2005
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba bu spora 2. defa başlayalı 3 ay kadar oldu daha önce 1 yıl kadar uğraşmıştım.Nese şimdi benim programım hakkında fikirlerinizi almak istiyorum.Program 2 ye bölünmüş bir program dönüşümlü çalışıyorum haftada 5 gün 6.ve 7. günler dinleniyorum.Programa 20 dk lık hafif tempo bi koşuyla başlıyorum sonrasında mekik 3x20,alt karın 3x20,crunch 3.20,makina mekik 3x15,twist 2x75 bunlar hegünki fix hareketler.Sonrasında 1.gün bench press 3x10,i.bench press 3x10,butterfly 3x10,d.pulloever 3x10,zbar curl 3x10,dumbbel curl 3x10,Concentration Curls 3x10,Leg Extensions 3x15--2.gün Smith Machine Behind The Neck Press 3x10,ayakta dumbbel yana açış 3x10,ayakta dumbbel press 3x10,Lever Shoulder Press 3x12,enseye çekiş 3x12,göğüse çekiş 3x12,mideye çekiş 3x12,One-Arm Dumbbell Row 3x12,Lying Triceps Extension 3x12,Cable Pushdown 3x12,Dumbbel Triceps Press 3x12,Dumbbel Triceps Extension 3x12, Leg Extensions 3x15
    olay bu bacak kasmıyorum kasmamda.Bu programda hakkında düşüncelerinizi sölerseniz sevinirim.Girdiğim kilolar öle ağır kilo falan da değil bench preste max 60kg i.bench presste 40kg kol için z bar curlde 30kg dumbbel lerde 12.5kg enseye,mideye,göğüse çekişlerde 40 kg falan.Amaç şişmek değil zaten yağ yağmak hafif bi vucut .
     
  2. gymnast
    Offline

    gymnast Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2005
    Mesajlar:
    356
    Beğenileri:
    531
    Ödül Puanları:
    0
    koşuların ya uzat yada 'hafif tempo' yapma

    çalışabiliyorsan 6 gün çalış. olmazsa 3 idman 1 off 2 idman 1 off şeklinde çalış

    mide hareketlerini 20 ile sınırlama
    max yap. tekrar saymasan da olur. başın dönene kadar asıl. twisti 50 tekrar altına düşürme ama. setler arası 30 - 40 saniye olsun.

    hiçmi kütle yapmak istemiyorsun? eğer öyleyse salona para verme, git dağ bayır koş
    biraz da olsa şekil vermek istiyorsan programı 2 ye değil 3 e böl. birinci gün 8, 2. gün ise yanılmıyorsam 13 hareket var (mide hariç) . zaten çok orantısız programın. sonlarına doğru çok verimsiz çalıştığını tahmin ediyorum.

    bacak hareketi olarak, uğraşmayacaksan, bu kadar izole bir harekettense leg press yap.

    biceps için 2 hareket idealdir bence. öyle sallabaş yapılan bir üçüncü hareketin hiçbir faydası olmaz. triceps içinde 4 hareket??? bence üçü geçme. omuz için 3 ayrı ön omuz hareketi yapıyorsun. sadece smith makinasında gırtlağa indirerek yapacağın tek hareket kafidir. kanat idmanından da göğüse çekişi çıkarabilirsin.
     
  3. LanManiaX
    Offline

    LanManiaX Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2005
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Salona gitmek daha bi başka kendini sorumlu hissediyorsun yaptığın olaya karşı.Bu çalışma temposu beni yormuyor gayet iyi gidiyor.Hatta zamanım kalırsa anrenman sonrası 10 dk daha koşu yapıyorum.
     

Sayfayı Paylaş