Programda Yanlışlık Var Mı?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve byerlikaya45 tarafından 21 Temmuz 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. byerlikaya45
    Offline

    byerlikaya45 Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar spor salonunda 4. ay için aşağıdaki program verildi ama sanki bir gariplik var gibi. Tekrar sayıları beni şüpheye düşürüyor. Ve flat dumbell fly olmaması ilginç geldi. Bu işten anlayan abilerim, kardeşlerim yardımcı olur musunuz? Programda bir eksiklik-yanlışlık var mıdır?

    1. GÜN:
    Göğüs:

    -Bench Press 4 x 8
    -Decline Dumbell Fly 4 x 8
    -Decline Dumbell Press 4 x 8

    Omuz:
    -Dumbell Shoulder Press 4 x 8
    -Lateral Raise 4 x 8
    -Alternate Front Raise 4 x 8

    Sırt-Kanat:
    -Lat Pulldown Back 4 x 8
    -Lat Pulldown Front 4 x 8
    -Seated Cable Row 4 x 8

    2. GÜN:
    Ön Kol:

    -Biceps Curls 4 x 8
    -Hammer Curls 4 x 8
    -Scott Barbell Curls 4 x 8

    Bacak:
    -Leg Extensions 4 x 8
    -Seated Leg Curls 4 x 8
    -Stationary Lunge 4 x 8

    Arka Kol:
    -Double Arm Tricep Extension 4 x 8
    -Cable Pushdown (Halat ile) 4 x 8
    -Tricep Pushups 4 x [Çıktığı Kadar]
     
  2. Marko Pasa
    Offline

    Marko Pasa Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2014
    Mesajlar:
    86
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    2 gun mu çalışacaksın ? Çok ağır gelir verim alamazsın bence minimum 3 gun ve hergun maks 2 bölge gir
     
  3. byerlikaya45
    Offline

    byerlikaya45 Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Aynı bölgeye fazla yüklenmediğim için 3'er hareket bana ağır gelmiyor. 4 veya 5'er hareketten 3 güne ayırmak iyi fikir olurdu ancak 4. ay için böyle yapmam gerekiyormuş, ileride 3 güne ayrılacak. Bu konuda pek sıkıntı yok ancak bütün hareketlerin tekrar sayıları aynı, bu beni şüpheye düşürüyor. Bir de flat dumbbell fly olmaması. Bench press veya Incline Fly da aynı görevi görür mü?

    BU ARADA DÜZELTEYİM; İLK MESAJDA DECLINE YAZMIŞIM, O KISIM INCLINE OLACAK.
     

Sayfayı Paylaş