Programda bir gariplik varmı ? Lütfen bakarmısınız ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve fatiko15 tarafından 24 Temmuz 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. fatiko15
    Offline

    fatiko15 Üye

    Katılım:
    25 Mart 2011
    Mesajlar:
    432
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    38
    Öncelikle herkeze merhabalar.Ben 18 yaşımdayım.Daha önce 7 ay body yaptım ama beslenmkediğim için birşey elde edemedim.Şimdi yeni bir salondayım ve ilk ay normal çalıştım.2. ay programı 2ye böldük ve hergün 3 bölge çalışıyordu.3. Ayıma girdim ve programı 3e böldü hoca.Program şöyle:

    1.gün: Göğüs- Bench Press,İncline Press,Dumble Fly, Dumble Press

    Sırt- Kürek çekme , enseye indirme, dambılla çekme

    2.Gün: Omuz- Makinada omuz press, ayakta barla omuz press(ön),Yana açış
    Bacak- Squad, Makinada ön ve arka bacak

    3.gün: Ön kol : Barla kaldırma , dumble kaldırma , makinada pazu uzatma

    Arka kol: Makinada aşağı indirme , french dumble press, bide iki elimle dumbılı arkadan kaldırıp indirme ( ingilizcelerini bilmiyorum özür dilerim).

    Yaş18
    Boy1.82
    Göğüs 96
    Kol 34
    Omuz122
    Kilo70


    Sizce programda bi yanlışlık veya eksik varmı? 1bölgeyi haftada kaç kere çalıştırmalıyım ? veya programa neler eklemeliyim?

    Şimdiden teşekkürler.Saygılar..
     
  2. M0ssento
    Offline

    M0ssento Yeni Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2012
    Mesajlar:
    238
    Beğenileri:
    87
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Sakarya
    yanlış hatırlamıyorsam forumda sırt ve göğüs aynı gün çalışılmaz diye başlık açılmıştı.
     
  3. bugraysl95
    Offline

    bugraysl95 Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2012
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    18
    Göğüs sırt aynı anda olmaz göğüs ön kol sırt arka kol yapınız :)
     
  4. AkrepHan
    Offline

    AkrepHan Yeni Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2012
    Mesajlar:
    1.289
    Beğenileri:
    286
    Ödül Puanları:
    0
    göğüs sırt ve bacak kasları büyük kas grupları oldukları için vücut aşırı enerji isteği duyar ve ilk büyük kastan sonra bir ikinciyi eklerseniz (profesyoneller anabolizan aldıkları için onları örnek almamak lazım yinede günümz profesyonellerinin çoğu bile aynı gün büyük kas gruplarını çalıştırmıyor) ikinci antremandan iyi verim alamazsınız çünkü vüudun ATP depoları tükenmiştir ve o hareketleri nizami çıkaramazsınız,ağırlığınız düşer vs. aldığınız verim azalır sonuç olarak bu yüzden büyük aks gruplarını ayırırsanız verim artar düşüncesindeyim :)

    iyi forumlar
     

Sayfayı Paylaş