Program??

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve zebermik tarafından 13 Temmuz 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. zebermik
    Offline

    zebermik Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Arkadaşlar hepinize merhaba.

    Salona başlayalı 1 ay bitti ve salondaki hoca 2. ay hacim programı için ilk gün böyle bi program yaptı. Yarın omuz hareketleriyle ve diğer bölgeler için program yazıcak ama bu program bana biraz garip geldi :) sizin de görüşlerinizi merak ediyorum?

    Bench Press
    Peck Deck Fly
    Seated Row
    Incline Press
    Lat Shrugs
    Triceps Press
    Leg Extension
    Leg Press

    hepsi 3er set 12-10-8 tekrar
     
  2. serhatyildiz
    Offline

    serhatyildiz Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    Bursa
    Daha yeni bu spora başladığın için bütün vücudu haftada 3 kere çalıştırmanı tavisye ederim.Hocanın verdiği programa her vucut bölümü için hareket eklersen daha iyi verim alırsın
     

Sayfayı Paylaş