Program

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve hakanika tarafından 10 Şubat 2006 başlatılmıştır.

  1. hakanika
    Offline

    hakanika Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2006
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    size biraz programımdan bahsedicem
    şu anda 2 günlük program çalışıyorum
    ilk gün göğüs 3 hareket kanat ve ön kol 2 hareket war
    2. gün omuz 3 hareket arka kol 2 ve bacak 3 hareket var
    ve bunlar 4 * 10 şeklinde
    1 aydır yapıyorum (geçen sene 4 ay yapıp bırakmıştım)
    sizce programın nasıl ve ne zaman 3 günlük programa geçmeliyim :?:
     
  2. Pump Forever
    Offline

    Pump Forever Özel Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2006
    Mesajlar:
    990
    Beğenileri:
    432
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ihracat Uzmanı
    Yer:
    Istanbul
    Hakanika,

    2 ghunluk calısma ile bi gelisme kaydetemezsin,
    eger mumkunse 4 gunluk antreman yapmaya calıs...

    1 gogus - bicepts
    2 kanat - arka kol
    3 bacak omuz
    4 tekrar

    seklinde yapabilirsin

    Saygılar
     
  3. baris
    Offline

    baris Özel Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2005
    Mesajlar:
    624
    Beğenileri:
    535
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    üniversite ogr.
    Yer:
    ankara
    gitmiş olduğun salonda hoca yokmu,yada varda ilgilenmiyormu..eğer oyleyse bence değiştir salonunu..
     
  4. hakanika
    Offline

    hakanika Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2006
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hoca verdi programı
    bilirsiniz program öle asılı duruyo herkez aynı programı yapıyor
    standart yani

    tavsiye ettiğiniz

    1 gogus - bicepts
    2 kanat - arka kol
    3 bacak omuz

    burda 3 gün var 4 günlük program derken haftada 4 gün mü ?

    bide 4 * 10 çalışmak iyi mi
     
  5. baris
    Offline

    baris Özel Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2005
    Mesajlar:
    624
    Beğenileri:
    535
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    üniversite ogr.
    Yer:
    ankara
    evet oyle salonlar var,program duvarda asılı deyip bırakıyorlar...bence sen hocanın basının etini ye ,ilgilensin senle..olmadı duvardakı programı uygula,zaten baslangıc için onerilen herzaman 3 gunluk programdır..sizin salondaki 3 günlük program nasıl,yazarmısın..
     
  6. hakanika
    Offline

    hakanika Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2006
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    1 saat sonra salona gidicem
    o zaman bakarım programa
    sonrada buraya yazarım
    bi de şöyle bi durum var oda yanlış anlaşılmasın
    2 günlük program haftada 2 gün değil 2 gün gidip 1 gün dinleniyorum
    yani haftada 4 5 gün gidiyorum ortalama olarak
    zamanım çok iyi de besleniyorum
     
  7. baris
    Offline

    baris Özel Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2005
    Mesajlar:
    624
    Beğenileri:
    535
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    üniversite ogr.
    Yer:
    ankara
    yaa hakanıka 2 günlük program dediğin senın 4 günlük programmış ;) ozaman benım dediğimide sen haftada 6 gün yapılan calısma olarak algıladın,aman haa..ozamn sen kendi bildiğin 2 günlüğe devam et,sen yine yaz da salonun programlarını,bide düzenli olarak ne kadar yapıyorsun onu yaz..
     
  8. Pump Forever
    Offline

    Pump Forever Özel Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2006
    Mesajlar:
    990
    Beğenileri:
    432
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ihracat Uzmanı
    Yer:
    Istanbul
    Ewt bende yanlıs anladım o zaman..
    bence 2 gün calisip bir gun dinlenmek gayet iyi..
    bugun sen bi bak programını buraya yaz, elimizden geldigince tawsiyelerde bulunuruz

    Saygılar
     
  9. hakanika
    Offline

    hakanika Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2006
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bugün hocamla konuştum
    bir buçuk aydan sonra değiştircez dedi
    yani 2 hafta sonra değişicek program
    o zaman yeni program ı yazarım
    önerileriniz için teşekkürler

    kafama takılan bi soru daha var
    koşu bandında koşmak sakıncalımıdır ???
     
  10. FleXoR
    Offline

    FleXoR Özel Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2005
    Mesajlar:
    7.062
    Beğenileri:
    10.104
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Antrenör - Yazar
    Yer:
    Kırklareli & sivas
    bacak omuz proğramı cok agır gelir omuzda ezilen omur birde bacakta ezilerek hem vucudun toparlanmasını etkileyecek hemde iki bolgedede baskıya maruz kalan bursalar ve disklerin direnci azalıp sakatlanmaya davet cıkaracak bence önce bacak sonra kanat en iyisi boylece bacak ant daki baskı kanatta alınacak omur rahat edecek sakatlanma azalacak vucut cok yorgun duşmeyecek.
     
  11. extensor
    Offline

    extensor Yeni Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2006
    Mesajlar:
    273
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    yeniden doğuş

    1-2 haftadır bir soğuma olmuştu bende partnerimde bodyi bırakınca hiç istek kalmamıştı açıkçası doğru dürüst beslenemiyordum ve düzenli antraman yapamadım ama geçen gün gene bir azım yaptım şimdi gene çok hırslıyım
    şöyle çalışıyorum
    1. gün gündüz 25 mekik çekiyorum ardında gögüs basıyorum idman bitince 25 mekik daha çekiyorum 10 10 5 şeklinde sonra 5 dk kada kalf çalışıyorum
    akşam gene 25 mekik ardından ön kol ve bitince tekrar 25 mekik ve ardından 5 dk kadar bilek çalışıyorum pekte yorucu olmuyor 2. ve 3. gün böyle devam ediyor perşembe ve pazar günleride dinleniyorum
    merak ettiğim kilo almak istiyorum ve üst bölgeninde gelişmesi açısıdan günde toplam 100 mekik fazlamı bilek ve kalfıda her gün azar azar çalıştırıyorum ama daha farklı düşünen varmı
     

Sayfayı Paylaş