program yeterlimi kafam karıstı baya

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve cakmak01 tarafından 11 Ocak 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. cakmak01
    Offline

    cakmak01 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Mart 2010
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaslar forumu baya bir arastırdım ama tam istediğim şeyi bulamadım konuda kapanırmı bılmem yine ama antreman programı konusunda sıkıntı yasıyorum mesela forumda baya aradım ama mesela pazartesi ön kol gögüs calıstıkmı ertesi günü omuz calısıyorum bunun bir zararı olurmu bu omuz calısmak ön kolu yoruyor tabıkı ama dınlendırmek acısından ertesı gün ne calısmalıyım birde baya aradım ama her kez farklı program uyguluyor setler en uygun kac tekrardan olusur mesela 3 tekrar 10 15 20 diyemi daha uygun olur yoksa 3 tekrar 20 15 10 dıyemı her kez frklı uygulamıs baya bır arastırdım kafam karıstı cıdden beynım döndü bende bır ay oldu baslayalı dogru duzgun programa gecemedım kafa karısıklıgından benım uyguladıgım program şimdilik şöyle

    pazarteşi: gögüs kol calısıyorum

    salı günü omuz ve arka kol

    carsamba of

    persembe bacak calısıyorum

    carsamba sırt

    cuma karın vs haftanın bır gunu kol yetermi acaba sizce iyimi program lütfen tavsiye verin
     
  2. cakmak01
    Offline

    cakmak01 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Mart 2010
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    bi tane bilen yokmu ya bizde bu forumu övüyoruz ona buna fıs cıktı kimseden cevap yok hayret
     
  3. onurr_535
    Offline

    onurr_535 Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2008
    Mesajlar:
    320
    Beğenileri:
    433
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    bence 1gun calısıp bır gun dınlenırsen daha cok verım alırsın gogus calısırken ıster ıstemez arka kol calısır vs vs programa gore bır buk bır kucuk kas calısıyorsun.onun ıcın 1 gun calıs 1 gun of.set sayısına gelnce kaslar tekrar saymaz..senın zorlamana baglı ornegın bencpreste.zorlanmadam 15 tekrardansa zorlanarak 8.10 tekrar cok daha etklıdır ıyı calısmalar

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 22:47 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 22:44 ----------

    bence soyle program senın ıcın ıyıdır..pazartsı gogus.bceps.......carsamba....sırt.bacak....cuma..omuz arka kol..sert ıdman yaparsan hacım ıcın ıyı olur gercı bu ıdman ortalama bı ınsan ıcın ıyıdır senın olculerını e hedefını bılmeden ornek bı program olabılır
     
    cakmak01 bunu beğendi.
  4. cakmak01
    Offline

    cakmak01 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Mart 2010
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    öncelikle cevap için cok teseküürler onur kardes dediklerin çok bilgilendirici oldu cidden bu işte bende yeni oldugum için ve programların vücüdüm üzerindeki sağlıyacagı verimi bilmediğim için actım konuyu dediğin programı uygulamaya calısacagım benimde vucut ölcülerim ortalama sayılır sadece biraz şekillenmesi gerek vucudun benim hedefim gögüs ve kolları geliştirmek programıda ona göre kendi kafamda tasarladım cok arastırdım ama her kez ayrı bır yerden konuya gırmıs bu acıklayıı yorum ıcın tekrar cok tşk ler acaba özelden yazabilirmiyim kardes bilgilenmek acısından
    ve calısmalarımı evde yapıyrum protein tozu ve takviyeler aldım ama kullanmıyorum tam düzenli olarak programa girmeden bunun ıcınde ayrıca napmam gerek kardes evdedambıl ve halterım var setler halinde aldım hepsini ama bu program cidden kafam yattı umarım iyi olur tşk ler hocam saygılar sunarım
     
    Son düzenleme: 12 Ocak 2012

Sayfayı Paylaş