Program Yardım

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve snippp tarafından 27 Ocak 2006 başlatılmıştır.

  1. snippp
    Offline

    snippp Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2005
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bu programi 3 ay yaptim artik deisme zamani geldi buyume hacim yapma programiydi bu...nasil bir programa baslamaliyim ?ornegin set sayilari ekstra hareketler falan filan ne yapmaliyim yardimci olun lutfen


    pazartesi:gögus:
    bench press 12,10,8,6
    incline press 10,8,6,6
    dumbell fly 4*8
    incline fly 4*8
    dips

    ön kol:

    barbell crull 3*8
    sehpada ön kol 3*8
    dmb ile 3*8

    carsamba: omuz

    omuz press:12,10,8,6
    ön omuz:10,10,8,6
    ön omuz dar tutus 3*8
    omuz acis 3*10
    trapez 3*12

    cuma:kanat

    lat pulldown(enseye cekis)12,10,8,6
    gogse cekis 12,10,8,6
    dumbella yatarak ense arkasindak gogse cekis 4*8

    arka kol

    asagi itis(triceps pul down) 3*8
    triceps press 3*8
    dmb ile cekis 3*8
     
  2. FleXoR
    Offline

    FleXoR Özel Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2005
    Mesajlar:
    7.062
    Beğenileri:
    10.104
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Antrenör - Yazar
    Yer:
    Kırklareli & sivas
    daha öncede yazmıştım
    bir press bir acıs tekniği uygulamalısın omuzda da. yoksa adele gelişmez snippp kesinlikle 2 press ust uste girme bir press bir asısın mantıgınıda belirtelim.. (pressle) antreman esnasında oksijen glukojen ve kanı agırlıgın baskısıyla adeleye cıkarırsın (acış) agırlıga cıkan kan adelede dagıtılır ve adeleye uygulanan baskıyı azaltır bir nevide streching olmuş olur.. bu sistem aynı suna benzer
    duvara cekiçle çivi cakıyorsunuz cekiç kayıyor elinize vuruyorsunuz bu durumda ne yaparız hemen elimizi ufalarız istem dışı olarak oarada yogunlaşan kanı dagıtmaya calışırız en mantıklısıda zaten budur ard arda 2 presds yapmak eline iki kere cekiç vurmaya benzer Smile
     
  3. baris
    Offline

    baris Özel Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2005
    Mesajlar:
    624
    Beğenileri:
    536
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    üniversite ogr.
    Yer:
    ankara
    flexora aynen katılıyorum,2 presss hareketi üstüste gereksiz ,sanırım sen 3 tane press i peşpeşe yapıyorsun(ön omuz dar)..bende kanat konusuna deginmek istiyorum,rowingsiz sırt programı olmaz hiç rowing hareketi yapmıyorsun ,rowing yapmadan sırtını kalınlaşstıramzsın...sana tavsiyem programından dumbella yatarak ense arkasindak gogse cekis(sanırım pullover) ı cıkar,yerine seatde row,bar row veya t bar rowing den birisini koy..pullover sırta etkisi cok fazla degildir,daha cok göğüs bölgesi üzerindedir etki,pullover yaparak sırtına hacim kazandıramazsın..
     
  4. snippp
    Offline

    snippp Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2005
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sagolun beyler soylediklerinizi dikkate alacagim. twinlab amino acid almayi dusunuyorum kullanirsam 1 ayda etksini farkedebilirmiyim?
     
  5. FleXoR
    Offline

    FleXoR Özel Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2005
    Mesajlar:
    7.062
    Beğenileri:
    10.104
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Antrenör - Yazar
    Yer:
    Kırklareli & sivas
    suplamentler bolumune yaz yeri bura degil
     

Sayfayı Paylaş