Program Yapımı ve öneriler

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve w4z tarafından 24 Ocak 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. w4z
    Offline

    w4z Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2011
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar Ben yaklaşık 2 aydır VG Yapıyorum 1.78 boy 75 kiloyum ilk ay sadece fitness hareketleri ve makineler ile ( gögüs,sırt,omuz,ön arka kol ) çalıştım 1 er gün ara ile , 2. Ay protein kullanmaya başladım ve programda değişiklik oldu şu anda

    1. Gün
    üst gögüs
    Gögüs
    polaris
    sırt (lat machine)
    yüksek çekiş
    ve ön kol

    2.gün ise

    Omuz
    makine öne çekiş
    yana açış
    ve arka kol çalışıyorum

    2 gün gidip 1 gün dinleniyorum şu ana kadar tüm makinalarda çok rahat 35- 40 kg da 4x10 yapabiliyorum sadece ön kolda hala çok zorlanıyorum 15 20 arasında gidip geliyorum bunun nedeni nedir hala çözemedim. Önerebileceğiniz başka hareketler var mı ve bu ön kol için ne yapmam lazım anlamış değilim.
     
  2. legolas246
    Offline

    legolas246 Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2009
    Mesajlar:
    287
    Beğenileri:
    180
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Ankara
    Öncelikle 2. ay dan protein tozu kullanmana gerek yok istersen onu 2 ay sonrasına saklayabilirsin.

    Programın baya bi eksik; bacak,karın ve biceps hareketlerini içermiyor.Ön kol için de istediğin hareketler egzersiz bölümünde resimli olarak anlatılıyor ordan bakabilirsin.

    Kolay gelsin
     
    Wills71 bunu beğendi.
  3. TEURG
    Offline

    TEURG Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2011
    Mesajlar:
    432
    Beğenileri:
    318
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Ankara/Batıkent
    Programı biraz böl 1. 2. hiç uyumlu değil.Mesela 2.gune bacak ekle birde hareketlerin tam isimlerini yazarsan yorumlarımız daha sağlıklı olucaktır
     
  4. vanesy
    Offline

    vanesy Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    360
    Beğenileri:
    176
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    mimar
    evet korkunç bir tabloyla daha karşı karşıyayız. ve hemen sorumu soruyorum:

    programı antrenör mü verdi? salonda antrenör var mı?
     
  5. w4z
    Offline

    w4z Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2011
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Normalde 2. Günde Bacakda var ama ben bacak çalışmıyorum

    1. Gün
    üst gögüs
    Gögüs
    polaris
    sırt (lat machine)
    yüksek çekiş
    ön kol
    Bicep Machine var

    2.gün ise

    Omuz
    makine öne çekiş
    yana açış
    Makine triceps (arka kol )


    Ön Bacak
    Leg press
    arka bacak

    bu 3'ü dışında hepsini yapıyorum ve yaptıklarımın hepsi makinede hiç bir şekilde dumbell kullanmıyorum
     

Sayfayı Paylaş