Program ve yağ yakımı tavsiyesi

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve izmirlee00 tarafından 15 Mart 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. izmirlee00
    Offline

    izmirlee00 Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2011
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba arkadaslar
    yaş:24
    boy:186 cm
    kilo:78
    yaklasık 2 2 bucuk aydır
    http://www.bodyforumtr.com/threads/evde-dumbell-ile-çalışma-programı.13409/ burdaki programı uyguluyorum dumbeller harıcı bench pres ıcın sehpamm ve agırlıklarım var

    sorunumm gelişememekte değil yani kollarımda abartılı farkedilmiyor tabiki ama sertleştiğini farkedebiliyorumm

    sorunummm gobek bolgesindeki yağ yani bunu kilo kaybetmeden nasıl verebilirim tavsiyeleriniz nelerdir kollarımda yağlanma yok kollardaki kas apaçık belli oluyor ama göbekte yağ tabakası var bunu nasıl inceltebiliriz beslenmeylemi yoksa program calısmayı bırakıp koşuyamı önem vermeliyimmm yeniyim daha bilgilerinize ihtiyacım var cevaplar için çok teşekkürler
     
  2. Hakan.98
    Offline

    Hakan.98 Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2013
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Karın bölgesi yağları vücutta en zor yakılan bölümdür. Beslenme ve kardiyo programıyla zamanla kaybolucak emin ol.
     
  3. sporvebeslenme
    Offline

    sporvebeslenme Üye

    Katılım:
    15 Mart 2015
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Fitness Eğitmeni -Özel Ders Hocası
    Yer:
    Ankara
    SENİN SORUNUN BU SPORLA Uğraşan kişilerin ½99 unu kapsayan birşey . Kısa ve öz cevap vermek gerekirse yağ oranını ½6 - 8 Arasına kadar düşürmen gerekiyor. buda senin çok iyi bir diyet yapmanı gerektiriyor . Nokta atışında bulunamam ama şöyle bilgilendireyim protin miktarını koruyarak antreman önceleri hariç karbonhidrat miktarlarını azaltman gerekiyor . ŞİMDİLİK BUKADAR BİLGİ YETERLİ OLACAGINI DÜŞÜNÜYORUM DAHA FAZLASINI VEREMİYORUM .
     

Sayfayı Paylaş