Program ve beslenme Yardım

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve casanova333 tarafından 29 Eylül 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. casanova333
    Offline

    casanova333 Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    147
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    28
    Merhaba arkadaşlar 3.ayımdayım yeni programım sizce gelişime yeterli mi ? Boyum 170 kilo 60 4 senede 40 kilo verdim. Sadece alt karında yağ var üst karın kaslarım kasılınca belli oluyor. Beslenmem protein ağrılıklı.Beslenmede gayet titizim. Sürekli çalışma ile alt karından kurtulabilir miyim ? Kas gelişimi olur mu ?

    Pazartesi - Gögüs ve ön kol

    GÖGÜS
    BENCH PRESS
    INCLINE BENCH PRESS
    DUMBELL PRESS
    DUMBELL INCLINE PRESS

    ÖN KOL
    BARBELL CURL
    PREACHER CURL
    DUMBELL CURL
    DUMBELL CURL 2

    Salı - Omuz ve bacak

    OMUZ
    THE NECK PRESS
    DUMBELL SHRUNG
    DUMBELL LATERAL RAİSE
    DUMBELL PRESS

    Çarşamba - Arka kol ve kanat

    ARKA KOL
    LYİNG TRİCEP EXTENSİON
    OVERHEAD ROPE EXTENSİYON
    TRİCEP KİCKBACK

    KANAT
    BARFİKS
    LAT MACHİNE PULL DOWN
    ROW

    Perşembe - Dinlenme

    Cuma - Gögüs ve Kol

    Cumartesi - Arka kol ve kanat

    Pazar - Dinlenme
     
  2. wrestler
    Online

    wrestler Super Moderator Yönetici Super Moderator

    Katılım:
    4 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3.197
    Beğenileri:
    3.248
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    TOKAT
    3. ayındaki biri için ağır bir program.

    haftada 4 gün antrenman yeterli. vücudu ikiye bölerek.. örneğin; göğüs+triceps+omuz/ sırt+biceps+bacak gibi.. büyük bölgeler (göğüs,sırt,bacak gibi) 3 ya da 4 egzersiz, küçük bölgeler 2 ya da 3 egzersiz. seçilen egzersizlerde 2 press, 2 açış (örneğim dumb fly, ya da lateral raise gibi) şeklinde olmalı.
     
  3. SiR_Arawn
    Online

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.326
    Beğenileri:
    841
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Bence programın güzel , yağlanma konusu aslında vücudunun çoğu yeri yağlıdır ama senin gözüne alt karın batıyordur.Yağ yakımı , beslenme ilerledikçe alt karında kaslarının belirginleşmesi kolaylaşıcaktır.
     
  4. casanova333
    Offline

    casanova333 Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    147
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    28
    Sadece alt karında var. Hem yağ hemde deri çok yumuşak kilo sonrası öyle oluyormuş. Spora başlamadan önce 10 dk koşu yapıyorum karın çalışıyorum. Pek düzelmez diye düşünüyorum. Ümitsizliğe kapılıyorum.
     

Sayfayı Paylaş