Program setleri

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve tosunpaşa123 tarafından 13 Haziran 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. tosunpaşa123
    Offline

    tosunpaşa123 Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2013
    Mesajlar:
    108
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar ben hocama büyüme programı yazdırdım fakat 3x10 şeklinde setler yazdırdı etrafımda bu sporla haşır neşir insanlar var bu program ile büyüyemezsin diyor. 3 ayımın içindeyim şuanda sporda ve protein tozu da kullanıyorum. Son 1 aydır pramit set yapıyorum. 1. set 12 tekrar - 2. set 10 tekrar - 3. set 8 ve son setim de 6 tekrar. Son setimde girebildiğim en yüksek ağırlığa giriyorum. Sizce hangisi daha iyi büyümek için ?
     
  2. Tbone
    Offline

    Tbone Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2013
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    18
    Her bölge için aynı sistemi yapman şart değil, mesela piramit sistemini göğüste bench press hareketinde denerken, daha izole hareket olan biceps triceps hareketlerinde hocanın yazdığı gibi düz set sistemini uygulayabilirsin.Bence işin özü farklı farklı sistemler deneyip hangisinin hangi bölgene daha iyi tepki verdiğini bulmak, ancak tabi bu da uzun zaman alıyor.
     
  3. tosunpaşa123
    Offline

    tosunpaşa123 Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2013
    Mesajlar:
    108
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Valla piramit set bana yaradı. Yağlı olmama rağmen hatlarım daha belirginleşti hacimde genişleme oldu.
     
  4. ProjectX
    Offline

    ProjectX Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    68
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    18
    Piramit set bulk döneminde iyidir. Ama sürekli kasları şaşırtmak lazım daha çabuk gelişmesi için arada sıra değiştirmen de fayda var.
     

Sayfayı Paylaş