Program Nasıl Arkadaşlar?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Flynn tarafından 4 Mayıs 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Flynn
    Offline

    Flynn Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2010
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    RPT dediği Reverse Pyramid Training arkadaşlar. Genel itibariyle güç programı. 5 tekrarda maksimum ağırlık, 6'da %10 düşük 8'de bir %10 daha düşürüp yapıyorsunuz. 5 tekrarın ağırlığını 2. ve 3. setlerde de çıkarabildiğiniz zaman ağırlığı artırıyorsunuz. Yapı itibariyle böyle. Haftada 3 gün. Pztesi A, Çarşamba B, Cuma A ve bir sonraki Ptzesi B, Çarşamba A, Cuma B... şeklinde gidiyor.

    Ekran Alıntısı.JPG
     
  2. dexter03
    Offline

    dexter03 Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2014
    Mesajlar:
    60
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay

    güç programı izole egzersizler için değil temel hareketler için uygulanır skull crusher bildiğin tricep long head hareketi başka birbölgeni çalıştırmaz :D squat deadlift bench press shoulder press dir güç antrenmanı
     
    Flynn ve Pink Zeppelin bunu beğendi.
  3. Flynn
    Offline

    Flynn Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2010
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Genel itibariyle dedim dostum. Mesela ben şu an ağırsağlam 5x5 yapıyorum ve orda hep temel hareketler var. Açıkçası gücüm arttı ancak bazı bölgelerimde misal kollarımda gelişim yok. Bu programda o açığı kapatmak adına izole egzersizler de var. O yüzden sordum fayda görür müyüm yoksa 5x5 devam mı edeyim?
     
  4. Pink Zeppelin
    Offline

    Pink Zeppelin Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.692
    Beğenileri:
    1.884
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    eskişehir
    sumo deadlift hariç bacak yok. hem hipertrofi hem kuvvet'i bir arada götürmek istiyorsan powerbuilding tarzı çalışman daha mantıklı olur. push pull legs üzerine kurabilirsin , ya da 2 günlük upper lower yapabilirsin.
     
  5. Flynn
    Offline

    Flynn Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2010
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Dostum esasen program Greg O'Gallagher'ın programı. Bilmiyorum takip ediyor musun youtube'dan kinobody diye kanalı var. 7 aydır 5x5 yapıyorum da bir değiştiresim geldi programı. O yüzden bir arayışa girdim şu an.
     

Sayfayı Paylaş