PROGRAM ICIN YARDIM

Konusu 'Bayanlar Özel - Fitness ve Antrenman' forumundadır ve pekala tarafından 27 Ekim 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. pekala
    Offline

    pekala Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bayan
    Merhaba ,
    boyum 1.75 ve 78 kiloyum.genel olarak fazlaligim karin bolgesinde ama tabi heryerden incelmem gerek. 3 haftadir spor salonuna gidiyorum ancak salondaki hocalar dogru durust bir proogram vermiyorlar, klasik olarak herkese ayni seyler yaptiriliyor.
    bu konuda yardiminizi rica ediyorum bir kac sorum var birileri yardimci olursa cok sevinirim
    haftada 3 gun sporun yeterli oldugunu, daha fazlasina alistirirsam ilerde kilo vermem durdugunda gunu arttirmanin daha iyi oldugunusoylediler, forumuda arastirdim ama kesin bir yanit yok sanirim.kac gun gitsem uygun olur.BIrde sabirsizim bir an once sonuc elde etmek istiyorum
    spor salonunda fitness disinda spinning yuzme ve pilateste yapabilirim , bunlarida fitnessla birlikte herhafta yapsam katkisi olur mu acaba? Yoksa biraz kilo verdikten sonrami bunlari yapmaya basliyim?
    birde kalca buyutmek icin squat ve bel boslugu icin deadlift yapmak istedim ama biraz vucudu forma sokmadan bunlari yapmanin bir yarari olmadigini ve squatin, (bacaklarimi inceltmek istedigim icin) bacaklarimi kalinlastiracagini ve inceltmek yerine kalinlastiracagini soyledi.dogrumudur acaba?
     
  2. Savino89
    Offline

    Savino89 Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2014
    Mesajlar:
    527
    Beğenileri:
    223
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Şimdi şöyleki senin bacak bölgende yağ olduğu için üstüne bacak ve kalça kaslarını çalıştıran , geliştiren egzersizler yaparsan kasda gelişir yağla birlikte daha kalın gözükür o yüzden demiştir belki erkek için sorun olmaz ama kadınlar için kötü gözükebilir sana önerim ağırlık çalışmasını atlama onlarıda çalış ama çok ağırlığa girme hatta ilk başlarda ağırlıksız squat yapmanı öneririm incelmeye başlayınca aynı oranda kas geliştirmeye yönelik antrenmanlarıda arttırırsın ağırlık olarak
     

Sayfayı Paylaş