Program hazırlayacağım önerilerinizi bekliyorum

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve kcmvlkn tarafından 19 Haziran 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. kcmvlkn
    Offline

    kcmvlkn Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar cevaplarınız için öncelikle tek tek teşekkürler hepinize.

    kendimden bahsediyorum : kilo: 77 boy: 174 yaş: 17
    vucudumda kas yok denecek kadar az.
    göğüs bölgemde kas olmasada omuzlarımın geniş olduğunu düşünüyorum.
    Ancak karnımın ön kısmında yağ olmasada yanlarında çok yağ var.

    Evde sahip olduğum aletler.. eliptik bisiklet (selesiz), mekik aleti (çok satılanlar varya onlardan) ve 3 er kiloluk dumbell

    öncelikle şunu söylemek istiyorum amacım kol kaslarını yada vucudumu aşırı şişirmek yada baklava görünümü elde etmek felan değil.
    göğüs ve karın bölgesini biraz geliştirmek ve sallanan yağ tulumu görünümünden çıkarmak (şişmese bile en azından gergin olsun) istiyorum.
    ayrıca ayağımdaki bir sakatlıktan dolayı sol ayağımda kaslar erimişti. ona takviye yapmak istiyorum

    sorularıma gelirsek.

    1-dumbell ile göğüslerimi ve omuzumu geliştirmek istiyorum. en fazla verim alacağım 2 tane hareket söylerseniz sevinirim. (3 kg dumbell)

    2- dumbell ile çalışacağım üstteki hareketler boyumun gelişmesini engeller mi ?

    3-eliptik bisikletin bana yararı ne olur ? onunla yan karın bölgemdeki yağları eritebilir miyim yada ayağımı güçlendirir miyim ? ve çalışırken diski ağıra getirip az enerji fazla güç mü harcamalıyım yoksa hafifte tutup fazla enerji az güç mü harcamalıyım ?

    4-yan karın bölgem için mekik aleti ile sağ ve sol olmak üzere 2 günde bir 100 mekik çekiyorum. bunun faydası olur mu ? yağları eritmek için hareket önerileriniz nedir ?

    5- bunların etrafında uygun bir program verirseniz size minnettar kalırım
     
  2. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    deminde cevap vermiştim ama kitlenmiş konun baslık yuzunden kopyala yapıstır yapıyorum :)

    1.Bench press
    2.dumbell fly
    bana gore bu ikisi en cok yapılanlar

    bence 3 kg lık dambıllar boyunu engellemez millet haltercıler 120 200 kaldırıyor.

    yağları erıtmek ıcın bence en ıyısı 40 dk koşu bandı bolgesel erıtemezsın mekıkle sıkılasır ama erımez ondan koşu en ıyısı yaz ayındayız yüzmede cok ıyı olabılır.
     
    kcmvlkn bunu beğendi.
  3. AmericanHistoryX
    Offline

    AmericanHistoryX Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2010
    Mesajlar:
    188
    Beğenileri:
    112
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci.
    Yukarıda hareket söylenmiş.. Ama 3 kg lik dumbellarla bir gelişim gösterebiliceğini hiç zannetmiyorum.. Özellikle Göğüs hareketlerinde gelişim olması için ağır kg girmen gerekiyor. ki 3kg göğsün için var yok farketmiyecektir..

    Hayır, Alakası olmaz.

    Benim görüşüm, ikisinin de ayrı ayrı getirisi olur. Az enerji çok güç, bacak gelişmini sağlar.. Ama sen yağlarını eritmek istedigin için, çok enerji az güç olarak çalışmalısın..

    Şu çok satılan dediğin mekik aleti, tv reklamlarında çıkan arkadan destekliyen alet mi ? yoksa mekik sehpası mı ?

    http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/obliques/alternate-sit-up-on-bench/
    eğer bu şekilde çalışabiliyorsan, bunun büyük yararı olucaktır.
     
    mc_burax ve kcmvlkn bunu beğendi.
  4. kcmvlkn
    Offline

    kcmvlkn Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0

Sayfayı Paylaş