Program Destek

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve chieff tarafından 3 Eylül 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. chieff
    Offline

    chieff Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba ben 178 boyunca 94 doğumlu birisiyim evde body yapıyorum başlayalı 3 hafta oldu

    beslenmem

    sabahları 3 yumurtalı omlet yiyorum 330 cc lik sütün içine bal karıştırıp içiyorum
    öğlen çorba ve akşam 7:30 son çorba içiyorum

    sporu 00 ile 04 arası yapıyorum spordan 30 dk sonra şeker yiyorum 1 tane yatıyorum

    ekipmanım

    kum torbası
    dambıl seti
    bar ve ağırlık seti


    sporum


    önce
    http://www.youtube.com/watch?v=9tDZRogSbbU bunu yapıyorum
    ardından
    10 tane düz şınav 10 tane ters şınav çekiyorum
    sonra
    yere yatıyorum 5 kg dambıllarla ellerimi kaldırıp yukarıda birleştiriyorum 10 x 2

    daha sonra 10 kg ağırlıkla ellerimi 8 x 2 yanlara ve önlere açıyorum toplam 8 x 8
    ardından
    bara 5 er kg takıp dik durup kaldırıyorum 10 x 2
    daha sonra
    bilek güreşi yapar şekilde yapıyorum 5 kg ile her el için 1 tane 15 ve öne doğru aynı hareketi yapıyorum toplam 4 X 15
    ardından dambılları alıp çök kalk yapıyorum baldırlarım yanıyor
    daha sonra oturduğum yerde dirseğimi bacağıma dayıyorum elimi arkama alıyorum omzum boşluğa geliyor be o şekilde 10x 2 toplam 4x10 kaldırıyorum


    sporum bitiyor




    şimdi sayın hocalarım benim bu programımda yanlış olan varmı yada eklemem gereken birşey varmı cardio nasıl yapabilirim göğsüm baya yağlı sarkık eskiden body yaptım 4 ay spor salonunda ondan önce buz hokeyi oynadım omuzlarım biraz gelişmiş

    şunuda söylemek isterim spora başlayalı 2 hafta oldu sanırım 2 gün çalışıp 1 gün yatıyorum karın bölgesindeki yağların %70 i gitti ve midenin ordan adonislere kadar sertleşme başladı
     
    Son düzenleme: 3 Eylül 2012
  2. chieff
    Offline

    chieff Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yokmu destek olan
     
  3. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Bol bol yeni baslayanlar ve beslenme bolumlerini oku. Evde calisma programi ve beslenme programlari mevcut. Yaptiklarin epey yanlis. Ama okuyarak rahatlikla duzeltebilirsin.
     

Sayfayı Paylaş