Program derdi

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve sahnakyz tarafından 7 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. sahnakyz
    Offline

    sahnakyz Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadas herkese kolay gelsin iyi gunler ben bu spora yeni basladim programimi buraya yazicam varsa eksikleri yada fazlalari yardimci olur musunuz

    Program:
    Gogus+sirt+karin+omuz+o.kol a.kol+ kardiyo
    Bir gun dinlenip bir gun bunu yapiyorum


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  2. Zirzopp
    Offline

    Zirzopp Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2013
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Programı değil de çalıştırdığın kasları yazmışsın. Bu bilgilerle insanlar yorum yapamaz. Ama yeni başlıyorsan adaptasyon programı olarak tüm kaslarını çalıştırman uygundur. Her birinden 2 şer farklı hareket yapsan 2 ay kadar yeterlidir. Sonra bölgesel çalışmaya başlarsın
     
  3. sahnakyz
    Offline

    sahnakyz Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Sagol kardesim birde yedikten ne kadar sure sonra basliyayim spora


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. Zirzopp
    Offline

    Zirzopp Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2013
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    İdeal olanı spordan 2-3 saat önce karbonhidrat ağırlıklı besinler tüketmen, idmanın hemen sonrasıda basit şeker(meyve suyu olabilir) + protein ağırlıklı beslenmen
     
  5. aposmapos
    Offline

    aposmapos Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    idman öncesinde de protein alımı çok önemlidir 3 saat önceden protein alımını , 2 saat önceden karbonhidrat alımını kesmen iyi olacaktır. Midenin dolu olmaması daha rahat ve verimli antreman yapmanı sağlar. Eğer enerji vereceğini düşünüyorsan 30-45 dk önceden kahve içebilirsin.
     

Sayfayı Paylaş