Program düzenleme ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve aLexmk tarafından 23 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. aLexmk
    Offline

    aLexmk Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2006
    Mesajlar:
    68
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    istanbul
    selam arkadslar yaklasık 7 aydr bb yapıyorum ama sonuçtan pekte memnun değilim şuan salondaki genel olan 4.programı yapıyorum programımı yazıyorum iyimi değil mi nasıl olmalı yorum yaparsanız sevinirim...yada daha iyi yorum yapabilmeniz için başkta bilgiler gerekliyse onlarıda eklerim

    P.tesi = ßench press,üst göğüs dumbll press,üst göğüs yana açış,butterfly,ön omuz press,dumbell 31

    Salı = Scot cuRL,fransız,ayakta alternatif dumbell,alna tricepss,hummer curl,werse curl,rewerse curl

    Çarşamba = off

    Perşembe = Enseye press,oturarak yana açış,eğilerek yana açış,upright,mak.mideye çekiş,mak. dik çekiş,dumbell rowing

    Cuma = Ön bacak,arka bacak,Leg press,s.l deadlift,calf

    Mideyi 4 gündede yapıyorum setler 6.9.12.20 olarak maximumdan minimuma doğru gidiyor [ bazı hareketlerin isimi yanlış olabilir ]
    evet arkadaşlar yardım ederseniz sevinirim...!!!
     

Sayfayı Paylaş